Добу «просиділа» на телефоні, доки не повернули світло 20 будинкам

Уявити таке не могла навіть у страшному сні. Наді мною, як споживачем, який справно платить гроші за послугу, познущалися, як хотіли.

А сталося ось що. На нашому куті Заволока Михальчанської сільської ради минулого понеділка в усіх 20 будинках, що живляться від трансформатора, який ми самі ж і купили, раптом зникло світло. Одразу ж зателефонували до диспетчерської Сторожинецького РЕМу. Там пообіцяли все швиденько полагодити. Наступного дня навіть дали телефон головного інженера, який теж пообіцяв, що за годину все буде в порядку. Але таких годин було ще багато, себто щоразу на дзвінок відповідали, що за годину зроблять. А потім… відмовили, мовляв усі ремонтні  бригади зайняті, дуже багато поломок на лінії.

Після цього на наші дзвінки вже ніхто не відгукувався. Тільки вівторкового вечора мені вдалося «прорізатися» на мобільний головного інженера. Хтось із його рідних підняв телефон і повідомив, що він уже відпочиває. Іншими словами, йому й діла нема до споживача, від якого залежить, – принаймні, я в цьому переконана, бо й сама працюю менеджером, – успішна діяльність усього Обленерго.

Як нам вдалося з’ясувати, спричинив таке ставлення до нашої біди приватний трансформатор. Не розумію, чим він завадив такому ж приватнику, але з монопольними можливостями, – ПАТ «ЕК «Чернівціобленерго»? Навпаки, подякували б нам, своїм клієнтам, що ми за власні кошти його придбали, а не вимагали безкоштовно від них. Однак тут з’ясувалося, що ми нібито самі й повинні його ремонтувати. Це мене обурило до нестями. Бо виникає закономірне питання: а за що тоді мешканці 20 хат платять чималі гроші? Адже й водопостачання в нас залежить від електрики.

Одне слово, почали додзвонюватися вже до Обленерго. Телефон почервонів і став гарячим. Утім, і звідти наслухалися різного: нас перекидали з одного номера на інший. А потім сказали, що не можуть мовляв, з нами спілкуватися, бо вже на іншій лінії люди… Та ми не здавалися аж до ночі.

Підсумовуючи наші пригоди, хочу сказати через газету людям, які знахабніли через своє монопольне становище, наступне: Так буде не завжди! Пригадайте десятирічної давності Укртелеком. Тоді здавалося, що в нього ніколи не буде конкурента, тож і поводився він відповідно. А тепер Укртелеком – прохач… Подібне чекає й на «Чернівціобленерго». Людям врешті-решт урветься терпець, а у підприємства з’являться конкуренти. Бо ж у європейських країнах електроенергію в кожному регіоні постачають кілька компаній. Так колись буде й у нас. Тож радила б РЕМам і Обленерго любити, поважати й берегти своїх споживачів, бо саме ми – їхні годувальники.

Світлана ЗВАРИЧ, мешканка села Заволока Сторожинецького району

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Думок на тему “Добу «просиділа» на телефоні, доки не повернули світло 20 будинкам”