Що цього року дарують українці один одному на День закоханих спеціально для 24tv.ua розповіли аналітики найбільшого маркетплейсу України Prom.ua.
Покупки номер один – інтим і білизна
Найпопулярніші подарунки на 14 лютого – жіноча нижня білизна та інтимні товари. Також в ТОП-5 входять жіноча, чоловіча парфумерія та солодкі подарунки. Аналітики відзначають, що після новорічних свят популярністю користуються ті товари, які допомагають створити романтичну атмосферу.
На комплект жіночої білизни українці витрачають близько 855 грн, на інтимні подарунки – 413 грн. Найчастіше інтимні товари купують зі смартфона. Так, в мобільному додатку маркетплейсу попит на них збільшується в 2 рази перед святом. Аналітики пояснюють це тим, що покупцям комфортніше замовляти еротичні товари зі своїх смартфонів, ніж з робочого або домашнього комп’ютера.
Парфуми ніхто не скасовував
У порівнянні з груднем в лютому збільшується попит на парфумерію – в 1,5-2 рази. На жіночі парфуми українці витрачають близько 508 грн, на чоловічі – 407 грн. Солодкі подарунки обходяться закоханим приблизно у 280 грн.
Так, Мар’яна Сологуб, власник інтернет-магазину “Мастерская8” на маркетплейсі, продає чайні та кавові набори. За її словами, перед святами різко зростає попит на подарункові набори з декоративними прикрасами. Наприклад, це можуть бути слова “люблю”, “кохаю”, вирізані з дерева.
“До 14 лютого дівчата починають готуватися ще наприкінці січня. А чоловіки замовляють подарунки практично перед самим святом, з великим поспіхом. Вибираючи подарункові набори, дівчата багато часу приділяють деталям, часто просять додати в набір щось ще. Чоловіки купують той набір, який вони побачили на картинці”, – коментує Мар’яна Сологуб.
Замість шкарпеток і букетів – світшоти і флораріуми
Все ж звикаючи до 14 лютого як до свята, українці починають готуватися до нього заздалегідь. За даними майданчика для продажу авторських виробів Crafta.ua, в останній тиждень січня кількість замовлень збільшилася на 30% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
Найбільше замовляють набори пряників у формі сердечок, жінкам замість квітів купують флораріуми (композиції з живих рослин в скляному акваріумі або кашпо), нижню білизну і прикраси.Чоловікам у цьому році варто чекати практичних подарунків на День закоханих. Напередодні свята виріс попит на чоловічі світшоти і футболки, гаманці та інші аксесуари зі шкіри.
Кур’єри замість Амурів
Українці експериментують з привітаннями і хочуть здивувати другу половинку не тільки подарунком, а й способом його вручення. Тому на сервісі замовлення послуг Kabanchik.ua перед 14 лютого вже кілька років поспіль активно шукають кур’єрів. Завдання для них створюють різної складності і креативності. Від “відвезти солодощі і квіти”, до “доставити орхідею і листівку з написаними в стовпчик словами “Желаю Искрометной Жизни, Александра”, щоб вийшов акронім “ЖИЖА”. На організацію таких сюрпризів користувачі витрачають в середньому 150-200 грн.
Однак, виявилося, що для українців не обов’язковий привід для романтики. Аналітики сервісу відзначають, що подібні завдання з’являються на сервісі і без Дня закоханих. Так, на сайті регулярно шукають кур’єра для доставки подарунків-вибачень, художника для створення зізнань у коханні на асфальті або навіть компанію для романтичних посиденьок.