Незалежна театральна лабораторія.
Артур Шніцлер.
«За одну годину». «Три еліксири». «Яка мелодія!»
Актори: Іван Данілін, Інна Даніліна, Олексій Григорчук, Ігор Константинюк. В епізодичній ролі: Анастасія Григорчук.
Режисер: Олег Мельничук.
Простір кохання на сцені і в житті має різні траєкторії і тому різні тлумачення…А “життя – це театр”, де не заховаєшся за куліси… Іноді життя – театр абсурду, драма, комедія, водевіль, фарс…І кожний з нас постійно виконує ту чи іншу роль, іноді головну, іноді другого плану, романтичну, формальну, іронічну, змодельовану.
У день прем’єри мала єдине бажання: не дай, Бог, дощу.
Конструкція перформансу побудована на сюжеті трьох новел Артура Шніцлера зі своїм сценічним простором, мелодією, оркестром, диригентом, символікою. Досить промовистою, як на мене. Кохання або імітація кохання, віддзеркалення химерності чи істинності, відчуття нестачі майбутнього… Надії перетворилися на безпритульних ангелів…
Дощу в той день не було. Був зелений килим амфітеатру, сіро-синє безмежне небо над головою, промені, смуги, спалахи світла ліхтарів і прожекторів. Було життя, яке стосується кожного з нас, яке є в кожному з нас, яке переконливо переповіли нам актори, автор, режисер…Візуалізація життя в просторі і в часі…
– Кінець?
– Ні.
Антракт…
БРАВО! Дякуємо!
Звичайно, як у будь-якого глядача, є бажання поспілкуватися з тими, хто творив виставу.
З Інною Даніліною ми зустрілися літнім ранком цієї середи, на терасі кав’ярні і план нашої бесіди поринув у репетиції спектаклю, у моделювання різних образів, мізансцен, у майбутні роботи і ролі.
– Сценарій «За годину» доволі жорсткий, загалом багато емоційних перевтілень. Але відчувається, що театр для тебе – насолода і задоволення.
– (Інна Даніліна) Важливо утримувати відчуття невигаданого, символіку тексту і образів, одночасно і умовності, бути спорідненим з іншими акторами і режисером. Реальний театральний простір досить неоднозначний. Так було завжди. Але у сучасному просторі мені близький Єжи Гротовський і з його «колажем різних видів мистецтва, таких як музика, література, живопис, серед яких людина є лише одним із елементів постановки». Але ж інтегральна цілість зосереджується на акторі. Коли ми працювали над цим спектаклем, Олег Мельничук не спростовував наші міркування, ми всі разом моделювали, замислювалися, вирішували, стверджували і втілювали…
– Прем’єра відбулася. Чи є бажання зіграти цей перформанс знову, для інших глядачів?
– (Інна Даніліна) Звичайно. Вистава ще буде мати і іншого глядача. Пам’ятаю, як після спектаклю «Пісок із урн» у Санкт-Петербурзі Георгій Тараторкін нам сказав: «Ви граєте так, ніби це останній раз. І вже все сказали». Не все. Але все має бути дивовижним і несподіваним.
– Дякую. Інна, я впевнена, що антикварні дзеркала і не тільки вони спроектують нам ще багато цікавих вистав за участю акторів Незалежної театральної лабораторії.
Тетяна Спориніна, “Версії”;
фото автора і SergyiS
4 коментарі “Маніфест кохання…”
Я дуже щаслива у своїх учнях! Серед них – моя Інна, тепер Даніліна!Талановита, з оригінальними думками,яскрава, шляхетна, витончена… і я хочу висловити велику подяку їй за те величезне духовне задоволення, що я отримаю, коли бачу її творчість…
Сподобалася вистава. Дякую акторам, режисеру!!!
Дякую пані Тетяні за блискавичний репортаж! Він теж як маніфест.
Чомусь не бачу свій відгук. Вистава сподобалась.Чекаю на нові вистави.
Ви – молодці!