«Київстар» – з думкою про гроші!

Мобільні крадії грошей – це не міфічні «погані хлопці», через яких з вашого рахунку іноді зникають 5-10 грн. Це самі мобільні оператори, які нібито борються з шахраями через відключення від мережі звичайних абонентів. Принаймні, довести, що ти не злодій і не лох, у таких випадках неможливо.

Перед виїздом за кордон авторка матеріалу поповнила рахунок на солідну суму, щоби можна було кілька разів зателефонувати родичам. За кордоном усе працювало ідеально, але після прильоту до Борисполя очікував неприємний сюрприз: на екрані висвічувався напис «Обмежений сервіс». Простіше кажучи, – і я не могла телефонувати, і мені телефонувати було марно. Голос тьоті-робота повідомляв, що мого номера не існує в природі…

Наступного дня завітала до сервісного центру на вул. Комарова. Там лише розвели руками: «Йдіть до центрального офісу на Соборній площі, бо ми ремонтуємо телефони. А у вас проблеми з сім-картою!». На Соборній почалося найцікавіше: менеджер з бейджиком «Юлія», поклацавши клавіатурою, повідомила, що мою сім-карту відключено… як таку, що не використовувалася протягом року! Державною мовою у центрі не спілкуються, тож подальший діалог відбувався приблизно так:

– Вам надо заплатить 15 гривен за восстановление номера и
пополнить счет еще на 30!
– Але мій номер до вчорашнього дня використовувався…
– Разве что только входящие, а нужно было самой звонить!
– Давайте роздрукуємо список дзвінків і побачимо, що з мого номера телефонували постійно.

Чому я повинна платити 45 грн за чужі помилки? Дуже цікавий спосіб заробітку! (тут на обличчі дівчини з’явилася глибока замисленість).

– Ой нет, знаете, тут пишут, что Вас отключили как абонента-мошенника… Ну типа, вы у кого-то деньги снимали с карточек. Обычно такие номера не восстанавливают.
– Тобто, 5 років я поводилася чемно, а тут раптом, після того, як на моєму рахунку залишилося понад 100 гривень, почала красти? І що далі?
– Вы позвоните по номеру на бумажке и пусть там разбираются (те, що розбиратися у такому випадку – її робота, дівчині навіть на думку не спадало).

Два дні намагалася зателефонувати за дивним номером, записаним дівчиною – у відповідь незмінна тиша. Зрештою, знову навідалася до магазину мобільних послуг на вул. Комарова. Новий продавець, вислухавши історію і подивившись на номер на папірчику, підтвердив мої сумніви: номер 067-237-20-05 жодного стосунку до «Київстарівського» сервісу не має. До речі, відсутній зазначений номер і в довіднику абонента «Київстар». На запитання, що ж мені залишається робити, почула у відповідь:

– На щастя (!), ми днями нарешті позбулися статусу сервісного центру «Київстару», бо від того самі лише проблеми. У таких випадках, як Ваш, довести щось компанії нереально. Простіше придбати новий стартовий пакет (26 грн) – дешевше вийде.

Дешевше чи дорожче, питання суперечливе, особливо коли врахувати, що чималі кошти зі старої картки «Київстар» фактично поклав собі до кишені. Найдешевше у такому випадку – користуватися послугами іншого оператора. Однак, моя колега, якій переказала «трафунок», «утішила», що в неї було таке ж, тільки з МТС. «Як ти розумієш, ніхто не вибачився», – резюмувала вона.

Усе для вашого комфорту!

За коментарем звернулися до Олександра ЛЕТУЧОГО, директора Чернівецької філії «Київстару». Після години «розборок» на фірмі, він повідомив, що ті, хто відключав мій номер у Києві, «помилилися цифрами» і довго вибачався за незручності. Гроші, які були на картці, повернули. З недбалими працівниками пообіцяли «серйозно розібратися». От лише у щирий подив стосовно того, що мій випадок – один-єдиний, бо ж ніхто не скаржився, не віриться. Просто не в усіх користувачів є номери телефонів директора…

Моя колега пішла іншим шляхом: надіслала запит на сайт МТС. З другої спроби вона отримала «кілометрову» відписку, де йшлося про те, що « ПрАТ «МТС Україна» постійно працює над забезпеченням однаково безпечного й комфортного використання послуг всіма клієнтами»!

Цитуємо: «Компанія працює над припиненням дій тих користувачів, які можуть нанести моральний і матеріальний збиток сумлінним користувачам мережі, а також погіршити якість послуг, що надаються. Компанія контролює характер здійснюваних дзвінків та порядок використання додаткових послуг мережі (відправлення SMS/MMS-повідомлень, передачі даних, переказів коштів)». Отакої!

«Сумнівних» абонентів відключають, а після перевірки знову підключають. Жодної компенсації чи бодай вибачень за незручності не передбачено. «Коли б не була журналістом, ніхто й не переймався би», – підсумувала колега.

Лєра ЯСНИЦЬКА, «Версії»

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

5 коментарів “«Київстар» – з думкою про гроші!”