Як буковинські чиновники вирішують проблему відсутності поїздів

«Шановна редакціє! Хочу поділитися з вами перипетіями своєї подорожі на Схід України. По-перше, дуже складно було придбати квиток на потяг Хмельницький- Лисичанськ, який проходить через потрібний мені Куп’янськ Харківської області. По-друге, вразили ціни. Від Хмельницька за плацкартний квиток я заплатив 127 грн. А від Чернівців до Хмельницька за автобусний квиток  довелося викласти 169 грн. Отже зрозуміло, наскільки вигідніше їздити залізницею. Натомість у Чернівцях цей вид транспорту чомусь у загоні. Що робить влада, аби виправити ситуацію?»  Олексій Кушнерів, чернівчанин.

Редакція взяла коментар у начальника управління інфраструктури облдержадміністрації Володимира ТРЕПКА:

– Так, сьогодні чи не найбільшою транспортною проблемою області є відсутність прямого транспортного сполучення з великими містами Півдня та Сходу. Тому ми ведемо перемовини з «Укрзалізницею» щодо відновлення руху потягів з Чернівців до Ужгорода, Дніпра, Харкова, а також скасованого нічного потягу Чернівці–Львів. Хоча Укрзалізниця стверджує, що вони нерентабельні, чомусь сусіди наші – тернополяни, івано-франківці, хмельничани мають сполучення із десятками міст України та ще й по кілька потягів на Київ.

Водночас ми не тільки не сидимо, склавши руки, а й ініціюємо ідеї. Так, під час обговорення у Чернівцях Національної транспортної стратегії України до 2030 року, за нашої ініціативи, одним із пріоритетних завдань було визнано оптимізацію та належне забезпечення залізничного сполучення Чернівецької та Одеської областей шляхом відновлення наскрізного руху вантажних і пасажирських поїздів від Могилева-Подільського до Чернівців із беззупинковим слідуванням через окремі ділянки території Республіки Молдова  – за прикладом руху потяга 117/118 Київ-Чернівці, відповідно до міжурядової угоди. Це, зокрема, скорочує маршрут з Одеси до Чернівців і Закарпаття на 300 км і приблизно на 4 години, що стимулюватиме  розвиток найбільш депресивних сьогодні територій Вінницької та Чернівецької областей і Молдови, сприятиме  активізації транспортного співробітництва, поліпшенню залізничного пасажирського сполучення і залученню додаткових вантажопотоків між двома країнами.

 

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *