Як подати звітність не відвідуючи податкову

Можливість здати податкову звітність поштою є у платників податків вже давно. А в період епідемії грипу громадянам просто необхідно скористатись такою перевагою. Щоб захиститися від зараження вірусом, громадяни повинні уникати контакту з особами, що мають прояви грипозної інфекції та обмежити відвідини місць великого скупчення людей, у т.ч. і податкових інспекцій. Платники податків можуть надсилати звіти до податкових інспекцій звичайною або електронною поштою.

Які вимоги до подання звітності звичайною поштою?

Загальні вимоги встановлено підпунктом 4.1.7 ст. 4 Закону України від 21.12.2000 р. № 2181-III «Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»:

– надсилання декларації повинно відбутися не пізніше, ніж за 10 днів до закінчення граничного строку подання декларації. Порушення відведеного строку вже не дозволить скористатися поштовим способом здачі звітності.

– декларація має бути надіслана не просто в конверті, а з повідомленням про вручення. Тоді пошта доведе до відома відправника дату і прізвище особи, якій було вручено декларацію.

– втрата чи зіпсування поштового відправлення або затримка його вручення податковому органу не звільняє платника податків від подання декларації. У цій ситуації платник звільняється від будь – якої відповідальності за неподання або несвоєчасне подання декларації. Але протягом 5 робочих днів з дня отримання повідомлення про втрату або зіпсування поштового відправлення платник податків зобов’язаний надіслати поштою або надати особисто податковому органу другий примірник податкової декларації. Причому факт втрати або зіпсування декларації ніяк не впливає на строк сплати податкового зобов’язання.

Ті, хто планує подавати податкову звітність в електронному вигляді, повинні:

– отримати в ДПІ за місцем реєстрації або на веб-сайтах ДПА України www.sta.gov.ua чи ДПА в області www.dpa.cv.ua текст Договору;

– отримати в будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів посилені сертифікати відкритих ключів посадових осіб підприємства, що мають право підпису (керівника, бухгалтера), та печатки підприємства, та програмне забезпечення шифрування та накладання ЦЕП, яке має сертифікат відповідності;

– заповнити реквізити платника податків у Договорі і надати до ДПІ за місцем реєстрації підписані та скріплені печаткою два примірника Договору копії сертифікатів відкритих ключів платника податків на електронному носії.

Отож, бережіть себе і не уникайте жодної можливості захиститися від хвороби.

Відділ масово-роз’яснювальної роботи та звернень громадян ДПА в Чернівецькій області

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *