Скандал з ветераном призвів до системних змін у роботі ПриватБанку

А ще банк покриє витрати, пов’язані з протезуванням і лікуванням ветерана.

Нагадаємо, цими днями у Києві ветерану відмовили видати картку в одному з відділень банку, бо він не міг тримати її в руці біля обличчя для фото. Тоді як їх у нього після поранення просто не було! Ситуація потрапила в месенджери.

Як повідомив редакціям медіа Олег Серга, прессекретар ПриватБанку, вони запроваджують системні зміни у роботі з військовими та ветеранами, а також людьми з інвалідністю після неприпустимої ситуації, що сталася із ветераном у Києві. «Вчора Голова НБУ Андрій Пишний та Член Правління банку з роздрібного бізнесу Дмитро Мусієнко особисто відвідали ветерана в лікарні. ПриватБанк приніс вибачення та ветерану передали банківські картки. Окрім того, банк узяв на себе зобов’язання повністю покрити витрати, пов’язані з лікуванням і протезуванням ветерана, та надати необхідну підтримку, – написав прессекретар. І продовжив: – Ми розпочали перегляд і зміну процедур обслуговування, створюємо окремо гарячу лінію для оперативного опрацювання звернень і скарг від ветеранів, ветеранок, військових і людей з інвалідністю, яка формуватиметься, зокрема, із залученням експертизи Патронатної служби “Янголи” 3-го Армійського корпусу. Також працівники банку пройдуть додаткове навчання, аби подібні ситуації не повторювалися.»

Попри те, за словами Олега Серги, банк залучить ветеранські спільноти, військовослужбовців, представників НБУ, Міністерства у справах ветеранів, благодійних фондів та громадських організацій, аби напрацювати практичні рішення, які унеможливлять подібні випадки в майбутньому. Крім того, розпочалася робота над спільним проєктом із Міністерством у справах ветеранів, аби служби супроводу при лікарнях надавали допомогу з вирішенням у тому числі і фінансових питань.

«ПриватБанк приносить щирі вибачення за ситуацію, яка склалася. Вона є неприпустимою і суперечить базовим принципам відповідальності, людяності та поваги, які мають бути безумовними у ставленні до військових і ветеранів — незалежно від формальних норм чи процедур, – підсумував Олег Серга, прессекретар ПриватБанку.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *