Принаймні, в людей літніх. А мені, як не як, уже 85 років. Та коли вичитав у рекламній листівці мережі продуктових гуртівень «ПАККО», яку поклали нам до поштової скриньки, що від 3 до 12 вересня там продаватимуться яйця не по 34, а по 19 коп(!) за штуку, зрозуміло, кинувся туди. Адже за останній тиждень цей корисний продукт зріс у ціні від 30-35 коп. до 75 коп!
Кожний чернівчанин хоча б раз, а побував у «ПАККО». Тож можете уявити собі, скільки разів довелося мені оббігати все приміщення, але яєць я так ніде й не побачив. Тоді показав листівку на касі та запитав, де ж лежить у них розрекламований продукт зі знижкою. Мене направили кудись у віддалений кінець приміщення, але там працівники сказали, що яєць у них не було й не буде. Поруч зі мною почала охкати якась молодиця, що теж, певно, купилася на недостовірну і недобросовісну рекламу «ПАККО».
– Та я ж спеціально прибігла з центру міста за вашими яйцями! – мало не голосила вона. – А тепер що?
– А тепер ви понесете додому все, що зняли зі стелажів і поклали до візка, – зауважив я, не без подиву оглядаючи переповнений покупками візок.
І тоді, шановні, я нарешті збагнув геніальний хід власника «ПАККО»: головне – затягнути покупця до магазину, а решту зробить… людська психологія. Недарма ж спеціалісти стверджують, що у супермаркетах людина придбаває три чверті, а то й більше такого, без чого легко можна обійтися. А тут ще й гуртівня, де товари продаються хоч трохи дешевше. І знову ж таки: раз уже прийшов сюди, то чи варто вертатися без покупки?
…Оце так Пушкін! Оце так сучий син! (Для тих, хто погано знає зарубіжну літературу, скажу, що так висловився, потираючи при цьому руки, Олександр Сергійович, завершивши написання «Євгенія Онєгіна»). Аналогію вловили? А, може, й без аналогії, бо зрештою, в моєму віці я міг щось і наплутати…
Але, щоб не казали, ніби я наплутав, висилаю рекламну листівочку «Парад акцій «ПАККО».
Кирило КОТЕЛЬНИКОВ, Чернівці
Від редакції: Ми уважно вивчили надіслану листівку і внизу однієї зі сторінок, надруковану дрібонькими – без лупи не добереш – літерами, знайшли-таки зауваження-відмазку підприємливих власників мережі. Підтримуючи їхній приклад, теж даємо меншими літерами – хай і вони прочитають!
«Шановні покупці, у зв’язку з тим, що наші магазини мають різну площу, окремі товари, які представлені у буклеті, можуть бути присутніми не в усіх магазинах мережі. Мережа гуртівень «ПАККО» залишає за собою право змінювати ціни в період дії пропозиції, та не несе відповідальності за друкарські помилки».