Час роботі – роботі час?
Як повідомив редакції керівник тролейбусного управління Іван Іванічек, бюджет має великий борг перед управлінням, тож брати грошей ніде. Та, як з’ясувалося вже після виходу статті, не тільки у цьому справа. За словами п. Іванічека, протягом останніх років обсяг роботи в управлінні зменшився. Зрештою, воно й зрозуміло, адже з’явилося стільки маршруток! Хоча й не тільки у цьому причина. Отож треба було скорочувати персонал, але директор ЧТУ з моральних міркувань цього робити не став, аби не залишати людей без роботи. Натомість почав пропонувати їм зменшувати ставку, адже, скажімо, за ніч 6 слюсарів працюють в середньому над 4 незначними поломками. Решту часу – відпочивають.
Людина-машина
Та непорозуміння в колективі – не єдина проблема тролейбусників. Дещо засмучують не лише люди, але й машини. У Європі вони живуть до 10 років. В Україні ж – виконують свою роботу, доки геть не розваляться. Середній вік чернівецького троллейбуса-довгожителя – 25 років! Та й з «місцем проживання» електротранспорту дещо не пощастило – бруківка дуже погано впливає на їхній стан.
І хороша новина
За словами Івана Іванічека, ціни на проїзд найближчим часом не збільшуватимуться!
Емма АНТОНЮК, «Версії»
Думок на тему “Тролейбусні колізії: дубль 2”
>>”Натомість почав пропонувати їм зменшувати ставку, адже, скажімо, за ніч 6 слюсарів працюють в середньому над 4 незначними поломками. Решту часу – відпочивають”.
=========================================
Якби існував принцип прозорості у формуванні фонду оплати праці – таких колізій би не виникало. Хоча, на приватному підприємстві таких колізій взагалі і не виникає…