Кілька днів тому Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП), повідомила на своєму сайті, що проведе позапланові виїзні перевірки 12-ти операторів систем розподілу електроенергії, на які найчастіше скаржилися споживачі.
Серед штрафників, які несправедливо організовують графіки відключень світла з метою розвантаження енергосистеми, було назване й акціонерне товариство «Чернівціобленерго». Втім, на тому ж сайті вказувалося, що до НКРЕКП із Буковини звернувся лише один споживач! Хоча, як відомо, скарг на несправедливість графіків розвантаження в області вагон і маленький візочок.
Чи не тому спільнота у Тelegram «Хороші Чернівці», підготувала інструкцію про те, як скаржитися на «Чернівціобленерго», скориставшись Формою для цього, надрукованою на сайті Державної інспекції енергетичного нагляду України.
Паблік, зокрема, пише: «Шановні чернівчани, ось вам туторіал, як скаржитись на АТ «Чернівціобленерго». (І далі покрокова інструкція. – «Версії»)
Заходимо на сайт https://sies.gov.ua/forma-dlya-podannya-zayavki-rinok.
Вводимо свої дані (прізвище ідентифікаційний код, який можна знайти в дії у «Картці платника податків» тощо), відтак знаходимо в списку «Чернівціобленерго» (його там важко знайти, але воно є, головне, не сплутайте з «Чернігівобленерго»). Потрібно також вказати адресу обленерго, а це – вулиця Прутська, 23а, Чернівці, Чернівецька область, 58008
Вибираєте у «вид спірного питання» варіант «інше»
Зміст скарги: Грубе систематичне недотримання графіків стабілізаційних відключень.»
Джерело: паблік «Хороші Чернівці»
P.S. Щоправда, сьогодні, на католицьке Різдво, буковинцям зробили подарунок – світло відключали тільки на кілька годин. Тож спало на думку, а як же енергосистема впоралася з розвантаженням без відключень?..