Юрист радить, у разі виникнення проблем, запросити в першу чергу представника ЖЕКу або керуючої компанії та заміряти разом з ним температуру повітря або води в крані. Далі необхідно скласти акт, в якому описати існуючу проблему, вказати дату, а також поставити підписи обох сторін. Працівник ЖЕКу має видати вхідний номер і прізвище відповідальної особи, яка займатиметься вашою справою. І якщо підтвердиться, що ви отримуєте комунальні послуги не в повному обсязі, або не отримуєте взагалі, вам зроблять перерахунок за комунальні послуги.
Якщо спеціаліст з ЖЕКу відмовляється приходити по вашому запиту, є інший варіант отримати компенсацію від держави.
Для цього необхідно запросити до квартири двох свідків (бажано мешканців вашого будинку), в яких також є проблеми з опаленням або постачанням гарячої води, та разом скласти акт у довільній формі, в якому описати суть проблеми. Всі порушення варто зафіксувати на камеру, а потім надіслати акт з фото у керуючу компанію або експлуатаційну контору.
“Звичайно, це теж може не спрацювати. Тому будьте готові, що доведеться звертатися до суду. Юстиція в цьому контексті може допомогти, тому що в кожному районному центрі і в великих містах є центри правової допомоги. Там вам нададуть форму цього акту, якщо ви хочете заповнити все правильно, нададуть форми скарг і проконсультують, як правильно скласти позов до певної контори, що надає вам ці послуги”, – заявив юрист.
Станіслав Куценко радить українцям придбати Закон України “Про захист справ споживачів” і вивчати його самостійно, аби знати свої права. Також юрист порадив громадянам звертатися за телефоном гарячої лінії, де можна отримати безкоштовну юридичну допомогу: 0 800 213 103.
ДЖЕРЕЛО 5.ua