Ми, мешканці маленького Парижа, настільки заклопотані своїми повсякденними проблемами, що мало звертаємо уваги на рекламні білборди, розсіяні по цілому місту. І вони, ці білборди, вже стали настільки звичними, а реклама на них – настільки надокучливою, що люди у більшості своїй взагалі перестали їх помічати. Інакше чернівчани звернули б увагу на театр абсурду, який виникає від того, що білборди рідко оновлюють.
Отакої теплої, навіть спекотної літньої днини десь на околиці міста я побачив на білборді привітання… з Новим Роком! Вкупі з неприбраною новорічною гірляндою. До привітань додавалися Дід Мороз та Снігуронька, про яких уже давним-давно мали забути аж до Романа (1 грудня).
Ніхто не сперечається, що атмосфера сімейного затишку, в якій ми розвішуємо ялинкові прикраси та гірлянди, не має нічого спільного із розбиранням ялинки. Це як поїздка у відпустку, коли ми з ентузіазмом збираємо речі, щоби потім скаржитися на втому, коли розкладаємо речі з валіз, повернувшись.
Тож я запропонував би відкрити фірму, яка займалася б професійним розбиранням новорічних ялинок і прикрас. А у проміжках між новорічними святами вона знімала б неактуальну рекламу з міських білбордів. Оскільки приймати вітання з Великоднем, Днем Праці, Днем Перемоги або Днем Конституції – і все це водночас у липні або серпні – стає вже дещо абсурдним.
А поки – щирі вітання з Новим Роком, Великоднем, Трійцею – кому що більше смакує. Влітку!
Влад ГОРЕНЮК, небайдужий містянин