Головним завданням реєстраційної служби є надання послуг, зручних, зрозумілих, комфортних та доступних для кожного конкретного громадянина нашої держави.
Робота Реєстрів
У жовтні дійсно траплялися перебої з роботою Реєстрів. Та до жодної з баз даних Державних реєстрів, адміністратором яких виступає державне підприємство Міністерства юстиції України, не було зовнішнього втручання.
Витоку інформації з баз даних Державних реєстрів не відбувалося, вони працювали весь цей час у нормальному режимі і в повному обсязі. Єдина проблема, що виникла, – це порушення транспортних зв’язків між сервером управління базою даних і безпосередніми користувачами. Сервер баз даних як працював, так і сьогодні працює в нормальному режимі. Проблема ж усунута. Крім того, створили резервний безпосередній доступ для користувачів.
Запобігання чергам
На сайті Головного управління юстиції запроваджено попередній запис на прийом через Інтернет. У залах з відвідувачами працюють консультанти, які роз’яснюють механізми реєстрації, допомагають заповнити документи. У відділеннях державної реєстрації речових прав на нерухоме майно встановлені веб-камери для спілкування з фахівцями у скайпі.
Співпраця з «Укрпоштою»
Співпраця Укрдержреєстру і «Укрпошти» надасть змогу від 1 листопада наблизити послуги Укрдержреєстру до кожного громадянина держави у найвіддаленіших її куточках. Це альтернатива електронному сервісу для тих, хто не має доступу до мережі Інтернет або надає перевагу традиційним способам комунікації та спілкуванню з живими людьми.
Йдеться про основні напрямки діяльності – реєстрація бізнесу, нерухомості, послуги РАГСів тощо.
Співробітників «Укрпошти» в кілька етапів навчатимуть здійсненню таких операцій. По закінченню навчання всі працівники «Укрпошти» пройдуть тестування на рівень їхньої підготовки.
Тетяна НІКОЛАЄВИЧ, начальник Реєстраційної служби Головного управління юстиції в Чернівецькій області