Обленерго не дотримується законодавства, а регіональне представництво НКРЕ закриває на це очі. Як наслідок, споживачам не повертають незаконно cтягнуті з них штрафи
Чи не найулюбленіша забавка «Чернівціобленерго» – штрафувати. Щоби перетікали грошики з кишені бідаки-споживача до товстосума-монополіста. А ще вони люблять відключати людей і підприємців від електроенергії, а потім брати кошти за підключення. Мені – і як споживачу-пенсіонеру, і як громадянину – нарешті набридло таке свавілля ПАТ «ЕК «Чернівціобленерго» і я поїхала до Києва в НКРЕ.
А там мені передали до рук Постанову НКРЕ від 14 березня 2013 р. №253, яка вказує на те, що наше Обленерго порушує, цитую, «Ліцензійні умови з постачання електроенергії та Ліцензійні умови з передачі електроенергії в частині дотримання законодавства та інших нормативних документів, зокрема, Правил користування електричною енергією для населення, затверджених постановою Кабміну України від 26.07.1999 р. № 1357 (із змінами, далі – ПКЕЕН) та Методики визначення обсягу та вартості електричної енергії, не облікованої внаслідок порушення споживачами правил користування електричною енергією, затвердженою постановою НКРЕ від 14.05.2006 р. № 562 (далі – Методика)».
Якщо казати простіше, то це означає, що накласти штраф на споживача «від фонаря» ніхто не має права. Для цього існують відповідні методики, яких Обленерго мусить дотримуватися. Та він їх порушує – так йому вигідно. Тому НКРЕ і зобов’язало керівництво ПАТ переглянути всі складені за останні роки на споживачів акти й у випадку безпідставності накладених штрафів повернути споживачам кошти.
Для цього НКРЕ навело перелік підстав (і список цей чималий!) для скасування акту та нарахувань за ним. А це, зокрема, відсутність експертизи, прострочення терміну держповірки лічильника, відсутність точки самовільного підключення та належним чином оформленої відмови споживача від проведення експертизи тощо.
Однак, на виконання зазначеної постанови, «Чернівціобленерго» дало відповідь регіональному представництву НКРЕ, в якій зазначило лише вісім споживачів, яким були повернені незаконно стягнуті штрафні санкції. Між іншим, підставою для перерахунку було вказано «некоректно оформлений бланк акту». Однак в Методиці така вимога, як «коректно оформлений бланк акту» відсутня… Тому можна лише здогадуватися, чому саме цим споживачам відшкодували кошти, а іншим – ні.
Я неодноразово зверталася від імені Буковинського громадського об’єднання до керівництва Обленерго з проханням роз’яснити, чому не виконана Постанова НКРЕ. Однак воно ухиляється від зустрічі та безпосереднього спілкування зі споживачами, практикує спілкування лише з власною прес-службою. Самі собі задають зручні питання, самі ж на них відповідають.
Як на мене, допомогти у розв’язанні наявних проблем мало би представництво НКРЕ у Чернівецькій області, бо його головним завданням, згідно з Положенням про НКРЕ та його діяльність, є контроль за роботою суб’єктів тепло- та енергопостачання, а також захист прав споживачів у сферах енергетики (підкреслення автора – ред.), теплопостачання та нафтогазовому комплексі. І, відповідно до покладених на неї завдань, НКРЕ повинно співпрацювати з громадськими організаціями в питаннях захисту прав споживачів електроенергії та природного газу. Та начальник Чернівецького регіонального представництва НКРЕ у Чернівецькій області Анатолій Маляр не тільки самоусунувся від виконання своїх безпосередніх обов’язків, а й ухиляється від спілкування з головами та керівниками громадських організацій та депутатами, які представляють широке коло споживачів (а що вже казати про окремих громадян?). Можливо, це тому, що його син працює у структурі Обленерго?
Тамара БОРОВИК, керівник обласної громадської організації із захисту прав і свобод людини «На грані», член БГО
18 коментарів “Історія двох котів: перший – слухає та їсть, а другий – мишей не ловить”
Люда, так как Ваш программист установил АНТИСПАМ, нет возможности донести сразу полную информацию моего комментария, то я попробую это делать по частям.
1. Геннадий Геков
Люда! Если Вы повторяетесь в освещении одной и той же проблемы (вопроса), о чём я уже давал комментарии, то это ещё пол беды. НО, если Вы и Боровик, повторяете извращённую (а, иногда, и недостоверную, то есть, лживую информацию!) – это уже НИКУДА НЕ ГОДИТСЯ!
Итак, около 4-х месяцев назад под другим названием Вы в своей газете напечатали статью-интервью: «Чернівціобленерго» зобов’язують повернути споживачам кошти, незаконно отримані за «липові» штрафи (от 20.06.13, газета «ВЕРСИИ»)20.06.2013 «NEW, Буковина, Людмила ЧЕРЕДАРИК, Соціум»
Буковинське громадське об’єднання (БГО) повідомляє громаду міста Чернівців та Чернівецької області, що, у відповідності до Постанови НКРЕ №253 від 14 березня 2013 року, ПАТ «ЕК «Чернівціорбленрего» ЗОБОВ’ֽЯЗАНЕ ПОВЕРНУТИ СПОЖИВАЧАМ (фізичним та юридичним особам) неправомірно отримані кошти за незаконно складеними актами про «порушення» Правил користування електричною енергією.
Редакція звернулася до Тамари Іванівни Боровик з проханням прокоментувати це повідомлення об’єднання.
– Наша робоча група, яку очолюю, у відповідності до запланованих заходів проекту «Право на світло», упродовж двох місяців ретельно вивчала проблему накладання штрафних санкцій ПАТ «ЕК «Чернівціобленерго» на споживачів – як фізичних, так і юридичних осіб. Тому можу публічно заявити, що надавач послуг використовує своє монопольне становище, чим дуже серйозно порушує права споживачів і витягує з кишень громадян значні кошти на користь власника з російської «Лужниковської групи», неформальними засновниками якої є екс-віце-спікер Держдуми Росії Олександр Бабаков та «авторитетний бізнесмен» Михайло Воєводін. І всі ці дії, як стверджує керівник Обленерго п. Шекета, відбуваються «виключно у правовому полі».
– Про які порушення з боку Обленерго йдеться?
– Перелічу найголовніші пункти, викладені у Постанові НКРЕ. Та спочатку скажу, що Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, перед тим, як прийняти Постанову щодо «Чернівціобленерго», направила йому два Листи (останній – від 08.10.2012 «Щодо перегляду Актів про порушення ПКЕЕН на виконання протокольного рішення НКРЕ від 07.06.2012 №23 на доповнення до листа НКРЕ від 27. 07.2012 №4754/11/47-12»).Тоді ж НКРЕ й зобов’язала публічне акціонерне товариство виправити становище до 1 січня 2013 року. Та енергопостачальна компанія досі не відреагувала.
А тепер щодо самих порушень, які зустрічаються мало не в кожному акті. Нараховані енергетиками згідно з ними штрафи й доведеться відшкодовувати людям.
1.Згідно з Методикою при складанні актів про порушення Правил користування електричною енергією на споживача, зокрема п. 4.7. передбачено, що в актах про порушення мають бути заповнені всі рядки та графи без пропусків.
2.Текст акта має бути складений таким чином, щоб його неможливо було трактувати неоднозначно.
3.У графах акта мають бути проставлені всі підписи присутніх при його складанні осіб, а також обов’язково – споживача. Один примірник обов’язково залишається останньому.
4.Працівники енергопостачальника перед складанням акта про порушення зобов’язані повідомити споживача про його право внести зауваження та заперечення до акта, викласти мотиви своєї відмови від його підписання або підписати його без зауважень та пропозицій.
5.Крім того, все зазначене в акті має бути підтверджене відповідними документами, які є доказами того, що споживач порушив закон. Якщо цих документів при акті немає, він є неправомірним.
– А у Постанові НКРЕ про що йдеться?
Вже назва Постанови НКРЕ України за № 253 від 14 березня 2013 року «Застереження ПАТ «ЕК Чернівціобленерго» щодо усунення та недопущення надалі порушень Ліцензійних умов з постачання електроенергії та Ліцензійних умов з передачі електроенергії», говорить сама за себе. Та все ж хочу зосередити увагу споживачів на тому, що ПОСТАНОВИЛА НКРЕ:
1. Застерегти ПАТ «ЕК «Чернівціобленерго» щодо недопущення надалі виявлених порушень Ліцензійних умов з постачання електроенергії (z0433-96) та Ліцензійних умов з передачі електроенергії (z0408-96) .
2. Зобов’язати ПАТ «ЕК «Чернівціобленерго» до 30.04.2013 усунути порушення підпункту 3.4.1 Ліцензійних умов з постачання електроенергії (z0433-96) та підпункту 3.5.1 Ліцензійних умов з передачі електроенергії (z0408-96) в частині дотримання законодавства України та інших нормативних документів, зокрема ПКЕЕН (1357-99-п), Методики (z0782-06) та ПКЕЕ (z0417-96).
А це саме те, на чому я вже наголошувала – на порушеннях під час штрафування.
Та все ж сподіватимемося, що монополіст виконає вимогу НКРЕ. А ми будемо це суворо відстежувати. Одне слово, усім нам – і «Чернівціобленерго», і громадськості, і споживачам – є над чим працювати.
Людмила ЧЕРЕДАРИК, «Версії»
Джерело: «Версії».
20.06.2013
И мой комментарий (от 20.06.13):
1. Геннадий Геков
Опять двадцать пять. Опять Л. Чередарик за своё. Ну нельзя же так безраздельно, необдуманно относиться к информации, которую преподносят со стороны. В данном случае, та же юрист БГО, ещё и к тому же «Керівник робочої групи Т. Боровик». Эта статья, как и прежние (на тему ОБЛЭНЕРГО ) дезинформирует читателя и, самое главное, Потребителя электроэнергии, который, прочитав этот искажённый фактаж подумает, что:
1.Облэнерго вернёт деньги «незаконно» оштрафованым Потребителям, которые фактически воровали электроэнергию посредством – левой проводки (минуя точку законного подключения электросчётчика), магнитами, другими способами вмешательства в работу устройства учёта электроэнергии (счётчика).
2.Что это заслуга БГО и, конечно же Чередарик.
3.Вот уже сама НКРЕ встала на защиту Потребителя.
Т. Боровик понадобилось два месяца, чтобы отыскать информацию в интернете и проанализировать её (в этот раз, Боровик пишет, что она не в итернете нашла информацию, а ездила в Киев в НКРЕ) . Мне же хватило всего один час, чтобы понять, мягко говоря, ошибочность её анализа.
Итак, давайте по порядку. Вдумчиво проанализируем то, что произошло.
1.БГО никакого отношения к постановлениям, решениям, пересмотрам Актов НКРЕ не имеет, ибо они были приняты ещё задолго до его рождения, на чиная с 14. 10.2010 (напомню – БГО было создано под давлением супругов Анциперовых на Чередарик в декабре 2012 г. сразу же после первого суда против газеты, который я выииграл за 10 минут. Цель создания БГО – воспрепятствовать дальнейшей эффективной активности Гекова в борьбе с ЧЕРНОВЦЫОБЛЭНЕРГО и под эту тему получить гранты из-за бугра). Как доказательство привожу полный текст НКРЕ:
НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ
РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРІ ЕНЕРГЕТИКИ
ЛИСТ
08.10.2012 № 6350/26/47-12
Ліцензіатам з передачі електричної енергії
місцевими (локальними) мережами
Щодо перегляду Актів про порушення ПКЕЕН на виконання протокольного рішення НКРЕ від 07.06.2012 № 23 в доповнення до листа НКРЕ від 27.07.2012 № 4754/11/47-12 ( vl754862-12 )
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики (далі – НКРЕ), повідомляє, що перегляд Актів про порушення ПКЕЕН (1357-99-п) та ПКЕЕ (z0417-96) має бути здійснено з 14.01.2011 – дати набрання чинності постанови НКРЕ від 14.10.2010 № 1338 (z1417-10) “Про затвердження Змін до Методики визначення обсягу та вартості електричної енергії, не облікованої внаслідок порушення споживачами правил користування електричною енергією” та до 31.12.2012.
Інформація щодо приведення енергопостачальником своїх дій по відношенню до споживачів у відповідність до вимог чинного законодавства має бути надана у термін надання інформації до НКРЕ у термін до 15.01.2013 за формою, що додається.
Додатково зазначаємо, що згідно з положеннями пункту 3.5 Умов та Правил здійснення підприємницької діяльності з передачі електричної енергії місцевими (локальними) електромережами (z0408-96) , затверджених постановою НКРЕ від 13.06.96 № 15, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 26.07.96 за № 408/1433 (із змінами), ліцензіат повинен діяти згідно із законодавством України та нормативними документами.
Член Комісії Ю. Власенко
Додаток
до листа НКРЕ
08.10.2012 № 6350/26/47-12
ІНФОРМАЦІЯ
щодо приведення дій по відношенню до споживачів у відповідність до вимог законодавства
№ з/п Споживач, адреса, № о/р № акта про порушення ПКЕЕН (1357-99-п)
, дата складення Період проведених нарахувань Підстава для скасування Акта та/або нарахувань за актом, проведення перерахунку * Інформація щодо повідомлення споживача про скасування Акта та/або нарахувань за актом, про проведення перерахунку Скасовані нарахування
кВт/год грн
1 2 3 4 5 6 7 8
Підпис директора енергозбуту ЕК
__________
* Перелік підстав для скасування Акта та/або нарахувань за актом, проведення перерахунку:
відсутність експертизи;
прострочення терміну держповірки;
відсутність належним чином оформленої відмови споживача від проведення експертизи;
відсутність точки самовільного підключення;
відсутність підстав для застосування пункту 2.5 Методики (z0782-06) ;
вимір перерізів проводів з порушенням нормативно-правових актів у сфері метрології та метрологічної діяльності;
вісутність сертифікату на індикатор впливу постійного (змінного) магнітного або електричного поля;
інше (зазначити, що саме).
2.Из выше указанного, уже видно, что возвратом, якобы незаконно начисленных штрафов , даже не пахнет. Проблема заключается в следующем – пойманным Потребителям в воровстве электроэнергии (не облікованої внаслідок порушення споживачами правил користування електричною енергією) неправильно оформили акты о содеянном (приведення енергопостачальником своїх дій по відношенню до споживачів у відповідність до вимог чинного законодавства “Про затвердження Змін до Методики визначення обсягу та вартості електричної енергії, не облікованої внаслідок порушення споживачами правил користування електричною енергією”) и, как результат, не по Методике стянули штраф. Теперь же НКРЕ потребовало у ВСЕХ ОБЛЭНЕРГО УКРАИНЫ (а не только в Черновицкой области!), чтобы все акты о различных нарушениях, как со стороны РЭСов, так и со стороны потребителей оформлялись надлежащим способом, а те акты, которые уже были заполнены неправильно были переоформлены, как полагается (ІНФОРМАЦІЯ щодо приведення дій по відношенню до споживачів у відповідність до вимог законодавства). Всё это надо было исправить до 31.12.2012. И всё это подтверждается частным постановлением НКРЕЕ:
НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРІ ЕНЕРГЕТИКИ
ПОСТАНОВА
від 14 березня 2013 року N 253
м. Київ
Застереження ПАТ “ЕК Чернівціобленерго” щодо усунення та недопущення надалі порушень Ліцензійних умов з постачання електроенергії та Ліцензійних умов з передачі електроенергії
Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, у результаті розгляду 14.03.2013 на засіданні, яке проводилось у формі відкритого слухання, акта планової перевірки (а не БГО!) дотримання ПАТ “ЕК “Чернівціобленерго” ліцензійних умов від 07.03.2013 N 1, проведеної сектором НКРЕ у Чернівецькій області відповідно до Плану заходів із здійснення державного нагляду (контролю) ліцензіатів, які здійснюють діяльність з виробництва, передачі, постачання електроенергії, виробництва теплової енергії, що виробляється на теплоелектроцентралях, когенераційних установках та установках з використанням нетрадиційних або поновлюваних джерел енергії, комбінованого виробництва теплової і електричної енергії, на 2013 рік, затвердженого наказом НКРЕ від 28.11.2012 N 814 (План N 814), та на підставі наказу НКРЕ від 17.01.2013 N 34 установлено, що ПАТ “ЕК “Чернівціобленерго” порушило Умови та Правила здійснення підприємницької діяльності з постачання електричної енергії за регульованим тарифом, затверджені постановою НКРЕ від 13.06.96 N 15/1 (далі – Ліцензійні умови з постачання електроенергії), і Умови та Правила здійснення підприємницької діяльності з передачі електричної енергії місцевими (локальними) електромережами, затверджені постановою НКРЕ від 13.06.96 N 15 (далі – Ліцензійні умови з передачі електроенергії), а саме:
підпункт 3.4.1 Ліцензійних умов з постачання електроенергії та підпункт 3.5.1 Ліцензійних умов з передачі електроенергії в частині дотримання законодавства України та інших нормативних документів, зокрема:
пункту 53 Правил користування електричною енергією для населення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 26.07.99 N 1357 (із змінами) (далі – ПКЕЕН),
Методики визначення обсягу та вартості електричної енергії, не облікованої внаслідок порушення споживачами правил користування електричною енергією, затвердженої постановою НКРЕ від 04.05.2006 N 562 (далі – Методика),
пунктів 3.8 та 6.25 Правил користування електричною енергією, затверджених постановою НКРЕ від 31.07.96 N 28 (далі – ПКЕЕ),
постанови НКРЕ від 17.02.2011 N 232 “Про затвердження форм звітності N 17-НКРЕ (квартальна) “Звіт щодо показників надійності електропостачання” та N 18-НКРЕ (квартальна) “Звіт щодо показників комерційної якості надання послуг” та інструкцій щодо їх заповнення” (Постанова N 232);
підпункт 3.8.2 Ліцензійних умов з передачі електроенергії з урахуванням вимог статті 30 Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності” (Закон N 3038-VI) щодо дотримання термінів підготовки та надання замовнику технічних умов.
Відповідно до статті 27 Закону України “Про електроенергетику”, Положення про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, затвердженого Указом Президента України від 23.11.2011 N 1059 (Положення N 1059/2011), Порядку застосування санкцій за порушення законодавства про електроенергетику, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.07.2000 N 1139, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, постановляє:
1. Застерегти ПАТ “ЕК “Чернівціобленерго” щодо недопущення надалі виявлених порушень Ліцензійних умов з постачання електроенергії та Ліцензійних умов з передачі електроенергії.
2. Зобов’язати ПАТ “ЕК “Чернівціобленерго” до 30.04.2013 усунути порушення підпункту 3.4.1 Ліцензійних умов з постачання електроенергії та підпункту 3.5.1 Ліцензійних умов з передачі електроенергії в частині дотримання законодавства України та інших нормативних документів, зокрема ПКЕЕН, Методики та ПКЕЕ.
Голова Комісії С. Тітенко
Привожу текст и підпунктів 3.4.1 Ліцензійних умов з постачання електроенергії і 3.5.1 Ліцензійних умов з передачі електроенергії
3.4.1. Ліцензіат повинен діяти згідно із законодавством України та іншими Нормативними документами (Про затвердження Умов та Правил здійснення підприємницької діяльності з постачання електричної енергії за регульованим тарифом).
3.5.1. Ліцензіат повинен діяти згідно із законодавством України та нормативно-технічними документами (Про затвердження Умов та Правил здійснення підприємницької діяльності з передачі електричної енергії місцевими (локальними) електромережами).
Про затвердження Методики визначення обсягу та вартості електричної енергії, не облікованої внаслідок порушення споживачами правил користування електричною енергією
( Із змінами, внесеними згідно з Постановами Національної комісії регулювання електроенергетики N 154 (z0167-07) від 08.02.2007 N 1384 (z0031-09) від 18.12.2008 N 1338 (z1417-10) від 14.10.2010 )
Відповідно до Закону України “Про електроенергетику” (575/97-ВР) , Положення про Національну комісію регулювання електроенергетики України, затвердженого Указом Президента України від 14.03.95 N 213 (213/95) (із змінами), та на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 08.02.2006 N 122 (122-2006-п) “Про затвердження Порядку визначення розміру і відшкодування збитків, завданих енергопостачальнику внаслідок викрадення електричної енергії” Національна комісія регулювання електроенергетики України ПОСТАНОВЛЯЄ:
1. Затвердити Методику визначення обсягу та вартості електричної енергії, не облікованої внаслідок порушення споживачами правил користування електричною енергією (додається).
2. Визнати такими, що втратили чинність:
постанову НКРЕ від 22.11.99 N 1416 (z0919-99) “Про затвердження Методики обчислення розміру відшкодування збитків, завданих електропостачальнику внаслідок порушення споживачем Правил користування електричною енергією для населення”, зареєстровану в Міністерстві юстиції України 29.12.99 за N 919/4212 (із змінами);
постанову НКРЕ від 05.12.2001 N 1197 (v1197227-01) “Про затвердження Методики обчислення обсягу електричної енергії, недоврахованої унаслідок порушення споживачем – юридичною особою Правил користування електричною енергією” (із змінами).
3. Відділу регулювання відносин ліцензіатів із споживачами в установленому порядку забезпечити подання цієї постанови на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
Голова Комісії
ПОГОДЖЕНО:
Голова Державного комітету
України з питань регуляторної
політики та підприємництва
Міністр палива та енергетики
України
Заступник Голови
Держспоживстандарту України В.Кальченко
А.В.Дашкевич
І.Плачков
С.Т.Черепков
________________________________________
ЗАТВЕРДЖЕНО
Постанова НКРЕ
04.05.2006 N 562
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
4 липня 2006 р.
за N 782/12656
МЕТОДИКА
визначення обсягу та вартості електричної енергії, не облікованої внаслідок порушення споживачами правил користування електричною енергією
( У тексті Методики слова “акт порушень” у всіх відмінках та числах замінено словами “акт про порушення” у відповідних відмінках і числах згідно з Постановою НКРЕ N 1338 (z1417-10) від 14.10.2010 )
1) Т. Боровик в БГО отведена роль поиска (любым способом!) нарушений ЧЕРНОВЦЫОБЛЭНЕРГО. Так как к ним за помощью, практически (фактически), никто из Потребителей не обращается (не видят в этом смысла!!!), из Сторожинецкого района Чередарик уже всё высосала , а сами они не знают, как получить информацю о правонарушениях энергопоставщиков (меня то убрали!), то Боровик и Чередарик выбрали другой способ показушной деятельности – поиск через интернет. Вот, и получают фактаж, который либо устарел, либо косвенно касается рассматриваемой темы, либо, вообще, противоречит действительности (Боровик сама призналась мне, что не умеет эффективно пользоваться интернетом, не хватает способностей, а я бы сказал, что и ума – для эффективного поиска требуется прекрасное владение информацией на нужную тему и умение её анализировать и, конечно же, технический потенциал человека!);
2)НКРЕ проводила плановые проверки во всех регионах Украины на предмет выполнения условий выданных лицензий ОБЛЭНЕРГО, вот, Т. Боровик, в результате поисков в течение двух месяцев, и случайно наткнулась на данную информацию, которую передала Л. Чередарик и координаторам БГО;
3)По проведённым проверкам, НКРЕ выявила нарушения отчётности документов, актов – методики их заполнения (офомления), в частности, неправильного заполнения актов о воровстве электроэнергии физлицами (правильно, населением – п. 53 ПКЕЕН, где буква «Н» означает население), а также физлицами, занимающимися предпринимательской деятельностью и юридическими лицами (ПКЕЕ);
4)По нарушениям Методики НКРЕ постановило ВСЕМ ОБЛЭНЕРГО! исправить нарушения до 31.12.12 и, в частности, ЧЕРНОВЦЫОБЛЭНЕРГО на открытом заседании 14.03.13, проведенного на основе ПЛАНОВОЙ ПРОВЕРКИ отменить (скасувати) неправильно оформленные акты (не по МЕТОДИКЕ!), вновь сделать перерасчёты штрафов и оформить их как полагается;
5)Никакого отношения к п.п. 2), 3), 4) БГО и Чередарик не имеет!!!
БОЛЕЕ ТОГО, ЕЩЁ ПОЧТИ ГОД НАЗАД В СТАТЬЕ, ЗА КОТОРУЮ ОБЛЭНЕРГО ПОДАЛО В СУД НА ГАЗЕТУ, ИМЕННО, ЗА НЕДОСТОВЕРНОСТЬ ИНФОРМАЦИИ (Власнику – доходи, людям – зашморг?
або Чому Обленерго боїться розрахункових книжок і нав’язує новий незаконний Договір) ЧЕРЕДАРИК САМА ЖЕ КОММЕНТИРУЕТ, ЭТУ СТАТЬЮ, 100%-но ПОСТРОЕННУЮ НА, СОБРАННЫХ МНОЮ ДОКУМЕНТАХ: “Але, поклавши руку на серце, треба зізнатися, що коли Обленерго було державною компанією, електрику – безкоштовно! – користали всі, кому не ліньки. Тобто, крали, панове, крали. Ніде правду діти.”
А воровство, также, как и другие Правонарушения с чьей-либо стороны надо пресекать и тех, кто их нарушил привлекать к ответственности на основе Законов Украины!
С уважением ко всем, независимый активист, правозащитник Геннадий Геков.
095-474-37-54 gekov50@mail.ru
23.06.2013 13:42
Из всего вышеизложенного надо чётко понять, что есть ВОРОВСТВО ЭЛЕКТРОЭНЕРГИИ, И ЕСТЬ НЕПРАВИЛЬНОЕ ОФОРМЛЕНИЕ ДОКУМЕНТОВ ДАННОГО ВОРОВСТВА (НЕ ПО МЕТОДИКЕ!). Поэтому НКРЕ и обязало ВСЕ ОБЛЭНЕРГО УКРАИНЫ (А НЕ ТОЛЬКО ЧЕРНОВИЦКОЕ) ПРАВИЛЬНО ОФОРМЛЯТЬ ДОКУМЕНТЫ!
Я тоже, ВСЕГДА, требую правильно заполнять любые документы ВСЕМИ ДОЛЖНОСТНЫМИ ЛИЦАМИ ЛЮБЫХ ВЕДОМСТВ, ОРГАНИЗАЦИЙ, ФИРМ, ПРЕДПРИЯТИЙ НЕЗАВИСИМО ОТ ИХ СТАТУСА!!!
Геннадий Геков. Независимый гражданский активист, правозащитник.
12.10.2013 21:50
И ещё хочу добавить –
Уже по названию статьи (смотрите в предыдущем комментарии)”Власнику – доходи, людям – зашморг?
або Чому Обленерго боїться розрахункових книжок і НАВ’ЯЗУЄ НОВИЙ НЕЗАКОННИЙ ДОГОВІР” то, что сегодня БЕССОВЕСТНО!!! постоянно муссируют координаторы БГО (НЕЗАКОННЫЙ ДОГОВОР), ВЫДАВАЯ ЗА СВОЁ РАССЛЕДОВАНИЕ СПУСТЯ ГОД, мною было расследовано, проанализированно и выложено в ту же в газету”ВЕРСИИ” ЕЩЁ БОЛЬШЕ ГОДА НАЗАД. Тогда когда, облэнерго втихаря (тщательно скрывая от общественности!!!) не публикуя ДОГОВОР В СМИ И НА СВОЁМ САЙТЕ, начало с помощью батога и пряника заставлять Потребителей перезаключать старый (ещё действующий!!!) ДОГОВОР.
ВООБЩЕ-ТО, СОВЕТУЮ ВСЕМ ПОЧИТАТЬ УКАЗАННУЮ СТАЬЮ!!! И тогда будет понятно, какой профанацией занимается бутафорное БГО. К тому же, убрав меня с фронта борьбы, без всякого зазрения совести, эксплуатируют не просто проблему, поднятую мною ещё почти два года назад, но и факты (документы), предоставленные в прошлом году (в 2012)мною Чередарик. Без указания автора (то есть, меня), выдавая за свои заслуги!!!
Поэтому, ещё раз указываю и подчёркиваю –
-“НЕУВАЖЕНИЕ К ЧУЖИМ ЗАСЛУГАМ – АМОРАЛЬНО! ПРИСВОЕНИЕ ЧУЖИХ ЗАСЛУГ – ЭТО ПРЕСТУПЛЕНИЕ!!!” (ЦИЦЕРОН).
Мои недруги вот уже почти 1,5 года на мою ПРАВДУ, подтверждённую фактами (документальными доказательствами) реагируют либо агрессивно, либо оскорбляя меня в нецензурной форме, либо то и другое вместе. Навешивая на меня несуществующие болезни – венерические и психические. Как и в этот раз.
Да, ХОТЬ ОДИН РАЗ докажите, что я НЕПРАВ! ПОЛНОСТЬЮ или ЧАСТИЧНО!
Но, вам же нечем крыть, вот вы и беситесь!!!
Да, и страх, чем дальше, тем больше загоняет вас в тупик! Даже НИКИ, за которыми вы прячетесь не спасает вас от страха, что ваша подлая сущность всё больше раскрывается для окружающих!!!
13.10.2013 20:18