Молодь за повну заборону реклами алкоголю

40% хлопців і 20% дівчат пізнають смак алкоголю з десятилітнього віку. У 13 років – вже дві третини. У 14 – не цураються спиртного 90% підлітків. Полюбляють слабоалкогольні напої та, особливо, пиво. Кожен п’ятий вже у восьмому класі хоч раз, та напивався. Фахівці кажуть – двоє з трьох українських хлопців гинуть через те, що, напившись, шукають пригод «на свою голову».

Найголовніша причина стрімкої алкоголізації молоді – доступність спиртного, агресивне суспільство та агресивна реклама, спрямована на формування позитивного ставлення молоді до спиртного.

За офіційними даними Україна втрачає щороку через алкоголь понад 40 тисяч громадян. За 17 років населення України скоротилося на 5 з половиною мільйонів. Сьогодні рівень споживання алкоголю в Україні є одним із найвищих у світі і становить близько 12-13 л абсолютного спирту на душу населення за рік (за неофіційними даними – навіть 20 л).

Поряд з цим, за даними ВООЗ на 2008 рік, Україна займає перше місце у світі з уживання алкоголю дітьми та молоддю. 40% дітей у віці від 14 до 18 років уже залучені до систематичного вживання алкоголю.

За останні 10 років кількість осіб, які перебувають у залежності тільки від пива, зросла в 10-12 разів. Проте наше законодавство не визнає алкогольним виробом пиво, тим самим позбавляючи населення країни захисту від алкоголізму. За даними ВООЗ, нормою вважається вживання не більше 0,33 л пива на день.

У жінок при регулярному та значному перевищенні вживання цього напою алкоголізм розвивається вже через півроку. Чоловікам для цього треба шість років, дитині – лічені місяці.

Тому молодіжні громадські антиалкогольні організації виступають за те, щоби дати українцям шанс вижити і розпочинають боротьбу з рекламою алкогольних напоїв, і пива – в першу чергу.

Андрій ЧЕРНИХ, координатор Молодіжного громадського комітету
«Молодь за повну заборону реклами алкоголю»

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *