Українська компанія американського рівня – у Чернівцях

На Буковині функціонує, без перебільшення, американський офіс, як і годиться, з власним спортзалом. На роботу туди беруть після закінчення другого курсу вишу. Обов’язковою умовою є знання англійської мови. До слова, компанія оплачує також навчання та поїздки працівників за кордон.

 

Провідна українсько-американська ІТ-компанія SoftServe діє в Чернівцях уже протягом 11 років. В офісі працює 320 людей, які займаються розробкою програмного забезпечення та наданням консультаційних послуг. Офіс компанії SoftServe в Чернівцях – це 6 поверхів приміщень американського типу з власним спортзалом, вело- та автопарковкою, кухнею на кожному поверсі, ігровою кімнатою та модернізованими кабінетами. Все це зроблено для того, щоби працівники почували себе в офісі, як удома. Американський тип приміщень пояснюється тим, що виконавчий директор компанії американець, тому й офіси розвиваються в американській манері. 

Та американський стиль тут проявляється не тільки в офісі. У компанії 8-годинний робочий день, але працівники можуть приходити і йти в будь-який зручний для них час. Також у компанії є власний тренінговий центр, який  дозволяє онлайн чи на роботі їздити на різні тренінги, водночас сюди привозять тренерів для розвитку працівників. Компанія зацікавлена в тому, щоби працівники розвивалися в різних сферах, вона оплачує також поїздки робітників за кордон до їхніх клієнтів. Ще SoftServe регулярно організовує корпоративні свята, такі як Хелоувін, День Компанії, Новий рік, День донора.

У Чернівцях компанія відкрита до нових працівників. Тільки цього року, за словами маркетологині Любові Смолдиревої, до нас прийшло 100 нових робітників, більшість з яких – студенти технічних спеціальностей. 

– Зараз ми вже беремо на роботу студентів 2-го курсу. Це пов’язано з тим, що нам легше і швидше взяти молодих студентів і навчити їх тут, ніж чекати, доки студенти закінчать 4-5 курс. Також при компанії є ІТ-Академія — курси для всіх, хто хоче опанувати нову професію або для студентів, які хочуть потрапити до нас у компанію. В ІТ-Академії навчаються 3 місяці в групі по 5-7 людей. Є платні та безкоштовні курси. З безкоштовних курсів, зазвичай, ви одразу потрапляєте на роботу, – додає панянка Смодирева.

Для працівників компанії можливий кар’єрний зріст – рівні Junior, Intermediate, Senior, Leader. На всіх цих рівнях окрім технічних знань потрібні ще і знання англійської мови. Це один із тих критеріїв, який є обов’язковим при влаштуванні на роботу до компанії. 

– Обов’язково вивчайте іноземні мови. Якщо вони вам не знадобляться в ІТ, то точно знадобляться в житті – радить розробник ІТ-програм та проєктів чернівецького офісу Володимир Чумак. Ось що він каже про свою професію та роботу в SoftServe: «Професія у нас цікава, вона вимагає постійного самовдосконалення. Технології розвиваються дуже швидко. Дуже – це не перебільшення. Кожного дня потрібно щось читати. На цій роботі ніколи не буде сумно!

Переважно на SoftServe  ми займаємося сайтами. У нас є дуже гнучка можливість вибирати проєкти. Адже проєктом може бути написання документації, сайту, «десктоп аплікейшн» та мобільного додатку. Терміни здачі проєкту дуже різні – це може бути 2 місяці, а може бути і 10 років. А залежить це ще й  від розміру команди. Оптимальним розміром є команда до 7 людей. Чим більше людей, тим більше ускладнюється комунікація.  Багато проєктів працюють на відстані – через Скайп або Інтернет.

Найбільші проєкти компанії в Чернівцях — це проєкти в охороні здоров’я, торгівлі, сфері телекомунікацій та освіті», – підсумував п. Чумак.

Довідково

SoftServe — провідна українська ІТ-компанія, що працює у сфері розробки програмного забезпечення та надання консультаційних послуг. Компанія SoftServe була заснована 1993 року у Львові. Компанію започаткували два аспіранти Національного університету «Львівська політехніка» Тарас Кицмей та Ярослав Любінець. На даний момент компанія налічує 30 офісів у країнах Європи та Америки. Офіси компанії поділяються на розробницькі центри у Львові, Чернівцях, Івано-Франківську, Рівному, Харкові, Дніпрі, Києві, Софії та Вроцлаві, і центри продажів в Америці та Європі, які займаються збутом продукції. За 25 років компанія випустила 4500 проєктів, вона співпрацює з клієнтами з 12-ти країн світу та має штат із 7000 працівників. Клієнтами компанії є Samsung, Panasonic, BlackBerry, Logitech та ін.

 

Наталія Хотинь, студентка відділення журналістики ЧНУ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *