У Чернівцях «Ревізор» нічого не рекомендував… Їжте вдома!

Заповітної таблички «Ревізор рекомендує» не отримав жоден заклад харчування Чернівців, який відвідала Ольга Фреймут

Аби розказати та показати, як насправді працює сервіс у Чернівцях, до нашого міста приїздили відома телеведуча «Нового каналу» Ольга Фреймут та її творча група з програми «Ревізор». За правилами передачі, Ольга, зробивши замовлення, обов’язково відвідує кухню, туалет, у білих рукавичках перевіряє заклад на чистоту, оцінює інтер’єр, професійність персоналу, цінову політику.

Розпочинаючи передачу, Ольга Фреймут зауважила, що у Чернівцях розкішна архітектура і висловила сподівання, що й сервіс буде тут на відповідному рівні… Проте, не так сталося, як гадалося… Під час ревізій, які проводила знімальна група в місцевих рестораціях і кав’ярнях, часто складалося враження, що чернівецькому сервісу цього дня «Ревізор» упав, як сніг на голову… власне цього весняного дня й справді в Чернівцях несподівано для всіх засніжило…

         Отакої! Йшли до ресторану, а відвідали стейк-хаус

Один із закладів, які рекомендували відвідати «Ревізорові» користувачі форуму «Нового каналу», – ресторан «Версаль» на вул.. Хотинській. Запевняли: там смачна їжа, якісне обслуговування, приємна музика. Замість обіцяного телеведуча побачила на зачинених дверях закладу напис «шукайте адміністратора в барі». Бар же виявився не рестораном, а стейк-хаусом, кухню від «Ревізора» персонал взагалі зачинив (мабуть, було що приховувати), пославшись на відсутність «шефа» та порекомендувавши київській знімальній групі його «зачекати». Зате Олі гостинно запропонували кави. Мабуть, аби чекання було не таким довгим. А щоби продемонструвати підкреслено витончений чернівецький гумор, буковинську делікатність, високу кваліфікацію персоналу, пані адміністраторка перепитала: «А миш’як куди класти?».

«Шефа» знімальна група «Ревізору» за брактом часу так і не дочекалася, проте часу, аби зробити абсолютно логічні висновки Ользі Фреймут цілком вистачило. Зважаючи на все побачене та, мабуть, почуте Оля підсумувала: «Рекомендувати стейк-хаус «Версаль» у Чернівцях я не буду».

         Інтер’єр «Сорбони» Ользі Фреймут нагадав надгробки на кладовищі

Мабуть, у Чернівцях не знайдеться людини, яка б не чула про ресторан  «Сорбона» в історичній частині міста, яка нещодавно ще й увійшла до Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО як прилегла територія до центрального корпусу Чернівецького національного університету ім. Ю. Федьковича. Звичайно, що знімальна група програми «Ревізор» не могла оминути своєю увагою відомий заклад і відвідала його не сама, а ще й з таємним покупцем. Серед побаченого «Ревізором» доволі багато переваг: меню чотирма мовами, чистота у залі та на кухні, добре облаштована вбиральня з усіма необхідними аксесуарами. А про все інше… судіть самі.

– Поки чекаю на офіціантку, подивлюся на інтер’єр. Ви були у Львові?, – звернулася Оля до глядачів. – Там є Личаківський цвинтар, де дуже подібні статуї. Подивіться, які в них очі. Вам не страшно?

Навіть офіціантка на запитання Олі, ніяковіючи, зізналася, що, коли тільки починала працювати, почувалася серед цих скульптур не дуже затишно.

Ольга Фреймут попросила принести їй американо з молоком, салат з копченим вугрем і крем-суп «Овочевий».

Отримавши замовлене, Ольга покликала таємного покупця, яка вечеряла саме в цей час у «Сорбоні», і замовила такий самий салат, як і ведуча програми. Порівнюючи страви, запропоновані для зйомок програми та нібито пересічному покупцю, «ревізори» зробили висновок: тут не грають на камеру – кількість вугра в обох салатах була приблизно однаковою.

Натомість спілкування з персоналом потішило гостю значно менше. Російськомовна офіціантка на ім’я Олена плуталася в компонентах страв, запропонованих відвідувачам у меню, а на запитання про вартість грецького салату замість майже 60 грн. назвала значно меншу  суму – 40 грн. Мабуть, намагалася наблизити цінову політику закладу до соціальної. Не вдалося.

У вбиральні «Сорбони» Фреймут відзначила «будуарну атмосферу» – рукомийник, рушники, які дуже зручно вміщаються до кишені як сувенір, золото-срібло на стінах та гарний запах.

Розраховуючись, за каву з молоком Ольга заплатила 18 гривень, 120 – за салат,  26 – за крем-суп. Всього 164 грн. без обслуговування. Багато це, чи мало, – вирішувати вам.

Висновки «Ревізора» за підсумками відвідин «Сорбони»:

– Дорогі власники ресторану «Сорбона», я була в Парижі і хочу вас розчарувати: Сорбона – це не ресторан, а університет, та й архітектура, якою ви надихалися, – Нотердамдепарі – це не кафе, а церква, – сказала ведуча.

У закладі чисто: чисто на підлозі, чисті столики, на кухні стерильно. Але мене дуже засмутила одна річ – пательня. Якби вона була жінкою, то їй на вигляд років 90, хоча сам заклад відкрився нещодавно – восени.

Дуже чисто в туалеті.

Сервіс не склав іспит. Олена була не зовсім компетентною у складниках страв, також не була обізнана у цінах, і це мене трохи здивувало.

Перевірку таємним покупцем заклад пройшов.

Ціни в «Сорбони» зависокі. Принаймні, так кажуть усі на форумі. Але у кожного свої достатки, я не буду втручатися в цю справу. Лише нагадаю: ми з вами перебуваємо у місті Чернівці, у несезон, за мій рахунок я виклала трохи більше, ніж 160 гривень.

Щодо інтер’єру – мені було тут лячно і холодно: ці дзюрчання фонтанів, барельєфи, всі ці фігури мене лякали.

Відмінність закладу: тут подають меню чотирма мовами, але самі офіціанти іноземною мови не володіють.

Враховуючи всі плюси і мінуси, рекомендувати «Сорбону» у Чернівцях я не можу.

      У піцерії «Маріо» знімальну групу «Ревізора» ледь… не побили

Ревізія у піцерії «Маріо», що на Театральній площі, відбувалася цілком спокійно і без жодних ексцесів: Ольга Фреймут зробила замовлення, пішла на кухню для того, щоби показати глядачам процес приготування їжі в закладі, мило спілкувалася з персоналом… Аж тут почалося: на кухню влетів чоловік, який навіть не представившись, почав затуляти камеру, забирати з рук ведучої мікрофон, виштовхувати телевізійників з кухні. Виглядало на те, що це – власник піцерії.

Що тут скажеш, окрім того, що чернівчани завжди вирізнялися тактовністю…

Фреймут замовила піцу, овочевий салат і чай з бергамотом.

– Я бачила кухню – там чисто, тому цю піцу можна їсти. А цей салат на вигляд мені не смачний, і в такій мисці або вазонам рости, або котиків з неї годувати. Незручна й тарілка для піци – вона глибока – а піцу в таких тарілках не подають.

Поряд з вигідним екстер’єром закладу – Театральна площа, багато туристів, історичний центр Чернівців, Ольга Фреймут залишилася незадоволеною інтер’єром: «Приміщення потребує ремонту: багато надщерблених стін, полупані і подерті дивани. Також мене не влаштував вхід до туалету – там є одні дверцята, інших немає, бракує елементарних ванних аксесуарів, а на унітазі немає кришки».

Особливість цього закладу, за висновком «Ревізора», в тому, що тут працюють професіонали. Але власникам потрібно ще багато працювати над своїми манерами. Враховуючи всі побачені мінуси, піцерію «Маріо» не рекомендовано.

      Ви про це не знали: в Чернівцях є «трошки відкриті, трошки закриті» заклади харчування

Зокрема, щоб відвідати таке «трошки відкрите, трошки закрите» кафе, вам не треба далеко ходити – воно розташоване в центрі міста і є найближчим до театру ім. Ольги Кобилянської. Не оминула «Габсбург» і знімальна група «Ревізору». Серед білого дня відвідувачів не було. Офіціант пояснив це прибиранням, яке тут проводили цього дня, а візит програми «Нового каналу» назвав «винятком». Разом з тим, Оля довго намагалася порозумітися з ним щодо того, чи міг би тут пересічний відвідувач зараз, скажімо, не пообідати, а просто випити кави. Офіціант відповів ствердно.

Мабуть, саме у зв’язку з тим, що заклад працює не на повну потужність, у холодильнику на кухні виявилося значно більше продуктів, що належать персоналу кафе, аніж тих, з яких готують страви для відвідувачів. Та Фреймут схвально відгукнулася про чистоту в «Габсбурзі», автентичний інтер’єр з використанням каміння та цегли.

– На жаль, «Ревізор» не може прийняти політику кафе і трошки рекомендувати, а трошки не рекомендувати, бо ж воно «трошки закрите і трошки відкрите». «Ревізор» не рекомендує заклад, який ще у процесі вдосконалення.

        У «Віденській кав’ярні» напій подали у брудному горняткові

– Принесіть будь ласка горнятко, з якого ще ніхто не пив, – звернулася Ольга Фреймут до офіціантки «Віденської кав’ярні», коли їй принесли капучіно в чашці, на якій залишилися сліди чиєїсь губної помади, та припустила, що, може, тут офіціанти, перш, ніж подати напій, куштують, чи смачно буде клієнту.

Мабуть, ви також цілковито погодитеся, що у закладі харчування, а тим більше, у дуже відомій і поважній кав’ярні, такі речі просто неприпустимі. Бо навряд чи комусь сподобається пити з недбало вимитого горнятка, або, скажімо, їсти виделкою, якою хтось уже їв…

Ольга Фреймут зауважила, що приміщення надто за мебльоване: відвідувачам бракує місця, аби почуватися вільно. Бо залишений на вішакові плащ або жакет обов’язково падатиме комусь на спину, а вміст кишень вашого одягу може дістати ноги, якщо не будете пильними.

– Величезне меню з 35 салатів ледь вміщається на чотирьох сторінках. Оскільки це кав’ярня, я б хотіла бачити першими тістечка, легкі страви, а вони зашпорталися аж на останніх сторінках, – прокоментувала Фреймут меню.

Врешті Оля зупинилася на класичному капучіно, американо, лате, еспрессо, гарячому шоколаді та двох тістечках. У результаті з восьми замовлених позицій меню про дві з них офіціантка просто забула.

Дорогою на кухню телеведуча звернула увагу на тацю, в якій у «Віденській кав’ярні» тримають столові прибори: «Я просто провела рукою, а тут і волосся, і крихти… А це ж усе посуд, яким користуються люди. Її краще помити, бо гидко знати, що ти їси ложкою, де насіяне волосся».

На кухні «Віденської кав’ярні», вважає Оля Фреймут, вже давно пора провести ремонт, замінити витяжки, а для каструль варто передбачити спеціальні підставки, а не ставити їх просто на підлогу. Поряд із рукомийником у вбиральні хтось дуже турботливий завбачливо повішав величезний банний рушник – імовірно, на випадок, якщо комусь з відвідувачів заманеться прийняти душ. Окрім того, заклад, мабуть, бідує, бо не в змозі викликати сантехніка і полагодити чоловічий туалет – тут безперервно дзюрчить вода.

Після «бездоганного» сервісу «Ревізору» принесли рахунок. Уявіть, першим пунктом там зазначено «обслуговування», за яке ви маєте викласти 13 грн. Виглядало, що саме у цю вартість увійдуть вживане горнятко та брудні столові прибори. За замовлене у «Віденській кав’ярні», тобто 6 напоїв та 2 тістечка, ведуча заплатила 196 грн.

– Два плюси закладу та чотири мінуси, – підсумувала Ольга. – Враховуючи ці нюанси, рекомендувати «Віденську кав’ярню» у Чернівцях я не можу.

Отже, вам вдалося зазирнути, так би мовити, за лаштунки відомих у Чернівцях закладів харчування. Щодо побаченого робіть висновки самі. Зауважимо лише, що «Новий канал» та програма «Ревізор» не співпрацюють із закладами на замовлення, не рекламують закладів і не отримують гроші за знімання на їхній території.

Про інспектування «Ревізором» чернівецьких готелів читайте в наступному числі газети.

Любов НЕЧИПОРУК, газета «Версії»

Слова пошуку:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *