Обережно, підкуп: поліція встановила 4 можливих схеми впливу на виборців

Що пропонують виборцеві в обмін на його голос, розповів заступник начальника Головного слідчого управління Національної поліції Максим Цуцкірідзе.
1.Збирання персональних даних: при проведення якихось соціальних опитувань, анкетувань паралельно ставляться запитання стосовно пріоритетності якогось кандидата для цього виборця. Коли ж людина сумнівається, його намагаються переконати на користь «потрібного» кандидата.
2. Телефонні дзвінки з пропозиціями проголосувати за того чи іншого кандидата.

  1. Надання певних коштовних подарунків з агітаційною символікою. Хоча в законодавстві передбачено, що за вартості подарунка понад 58 грн це вже не агітація, а підкуп.
  2. Найвища сума – це виплата певної матеріальної допомоги за умови голосування за певного кандидата.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *