Мережевий маркетинг куплених виборів

Нинішні вибори в Чернівецькій області були найбруднішими, – стверджують в обласному осередку «УДАР Віталія Кличка».

– Купівля голосів стала настільки звичною практикою, що підкуп виборців перетворився на мережевий маркетинг, де були свої десятники і сотники, – зауважив Олександр Шкурідін, заступник голови Чернівецької обласної організації партії. Правопорушень ударівці зафіксували чимало. Адже, окрім офіційних спостерігачів, від партії УДАР під час виборів працювали мобільні групи, які на виклик оперативно виїжджали до проблемних виборчих дільниць.

Тому «Удар» Віталія Кличка» закликає Центральну виборчу комісію не оголошувати сфальсифіковані результати виборів, а міжнародні інституції та уряди демократичних країн – не визнавати вибори в Україні демократичними, застосувати санкції до осіб, які здійснювали і покривали правопорушення.

Зокрема, ударівці повідомили, що спільно зі Свободою та ОО «Батьківщина» розглядатимуть можливість ухвалення рішення  «обнулити» списки партій та мажоритарників, домагаючись таким чином парламентських перевиборів. Вони виступатимуть також за прийняття нового закону про вибори на пропорційній системі з відкритими списками.

Ігор КОНСТАНТИНЮК, «Версії»

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *