А дехто під час кризи і з жиру казиться

Партія регіонів повірила «союзнику» Ющенку, що будуть вибори, та вже гахнула мільйони в рекламну піч.

Політична рекламна кампанія, що активно проводиться Партією регіонів у період соціально-економічної кризи, лише знизить рейтинг цієї політичної сили. Таку думку висловив заступник голови Верховної Ради Микола Томенко, коментуючи появу політичної реклами Партії регіонів на зовнішніх рекламних носіях, – повідомили УНІАН у прес-службі Томенка.

Він зауважив, що ефективність зовнішньої реклами, перш за все, пов’язана не лише з правильними повідомленнями на біг-бордах, а із вдалістю та доречністю часу її використання. Томенко навів приклад нещодавніх рекламних кампаній Соціалістичної партії України та ВО «Свобода», які були сприйняті суспільством та експертами як невдалий старт партій, що прагнуть потрапити до парламенту.

– Поява політичної реклами від Партії регіонів в Україні свідчить про прагнення цієї політичної сили йти на вибори. Проте, зважаючи на соціально-економічну кризу в Україні та враховуючи те, що проведення дострокових виборів офіційно не оголошене, очевидно, що організатори нинішньої кампанії політичної реклами Партії регіонів зробили серйозну помилку та швидше шкодять іміджу своєї партії, – вважає заступник голови ВР.

За його словами, на фоні щоденної риторики лідерів Партії регіонів про серйозну загрозу соціально-економічній ситуації, проблеми в економіці та негайну необхідність захисту людей, які потерпають від кризи, «викидання» мільйонів гривень на політичну рекламу сприймається як зневага до простих людей.

– Адже цілком очевидно, що Партія регіонів могла б мільйони гривень, витрачені на політичну рекламу, спрямувати на соціальну підтримку людей або на «оздоровлення» хоча б тих підприємств, які перебувають нині у непростій ситуації та очолюються депутатами від цієї партії, – зазначив М.Томенко.

УНІАН

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *