У Чернівцях подешевшали водопостачання та водовідведення. Хоча в усій Україні – подорожчали

Від 17 грудня в Україні встановлені нові тарифи на централізоване водопостачання та водовідведення: 16 грудня у газеті «Урядовий кур’єр» оприлюднена відповідна постанова Національної комісії, що здійснює держрегулювання у сферах енергетики та комунальних послуг. Нові тарифи встановлені постановою НКРЕКП № 1343 від 2 листопада 2017 року «Про внесення змін до Постанови НКРЕКП від 16 червня 2016 року № 1141».

Повідомляється, що тарифи вже оновлені для 40 Водоканалів у різних регіонах України. Зокрема, тариф «Київводоканалу»  на холодну воду становить 6,90 грн за кубометр (без ПДВ), а на водовідведення – 6, 01 грн за кубометр (без ПДВ).

Як повідомили «Версіям» у КП «Чернівціводоканал», вода для чернівчан від 29 листопада подешевшала на 40 копійок за куб. Якщо від 15 квітня 2017 року ця послуга коштувала 14,628 грн (нагадаємо, до того її вартість становила 13,64 грн за куб), то вже за грудень сплачуватимемо за 1 кубометр води 14,232 грн.

Для приватних господарств і ЖБК обласного центру вода від 17 грудня подешевшала на 1 копійку.  Її вартість тепер становить 13,26 грн, замість 13,27.

Чому так сталося? Здоровий глузд підказує, що, напевне, за чернівецьку воду брали чомусь дорожче, ніж належало…

А якщо казати відвертіше, то терпіння чернівчан спричиняє подив, але, у такому випадку, – не повагу. Бо знаючи, що дорогою до нього, споживача, втрачається від 40 до 60% води – у цих цифрах свого часу зізнавалися самі комунальники, – споживач платить за все,що втрачається з вини комунального підприємства. Таким чином, ми оплачуємо головотяпство водоканалу. Та, наразі може йтися не лише про головотяпство, а й про дещо інше. Так, працівники деяких підприємств міста розповідають, що їхні фірми працюють без лічильників, тож вода в них не обліковується. Зрозуміло, що за це хтось отримує «на лапу». Та й розмови про це обласним центром точаться давно. Чимало чернівчан знають про такі факти. Та коли звертаються зі скаргами, саме вони й отримують, так би мовити, «по голові». «Версії» вже розповідали сумну історію про таку подружню пару пенсіонерів-правдолюбців. Тож і виходить, що не тільки нас обманюють, а й ми дуримо. І, зрештою, – маємо те, що маємо.

Людмила ЛЕБЕДИНСЬКА, «Версії»  

P.S. Коли матеріал був підготовлений до друку, редакція отримала від водоканалу інформацію, яка переконує, що чутки виявилися не безпідставними

 

«Чернівціводоканал» перевіряє споживачів і своїх контролерів

За  результатами перевірки роботи контролерів,  які повинні відстежувати оплату послуг та фіксувати дані лічильників, призначено службове  розслідування.  Про це повідомив начальник  КП «Чернівціводоканал» Анатолій ЧАБАН.

Як відомо, Водоканал обслуговує 63 тисячі абонентів  фізичних та 4 тисячі юридичних осіб. Результати перевірки роботи контролерів та  юридичних осіб – найбільших споживачів послуг підприємства засвідчили, що в окремих випадках показники лічильників суттєво відрізняються від зазначених у абонентських картках. Тобто, контролери КП «Чернівціводоканалу» вдавалися до певних дій, які дозволяли споживачам недоплачувати за спожиту воду. За виявленими фактами призначене службове розслідування, винні будуть притягнені до  передбаченої законом відповідальності.

«Неправдиві показники – одне з порушень, до яких вдаються як абоненти, так і  контролери. Замість виявлення та притягнення до відповідальності недобросовісних споживачів, окремі контролери надають консультації,  як ухилитися від відповідальності за споживання води поза обліком. Таких будемо виявляти, притягати до відповідальності, звільняти.  Завдяки новітньому обладнанню, отриманому від німецьких партнерів на виконання програми модернізації водопостачання Чернівців, підприємство тепер може виявляти не лише  аварійні пориви та приховані витоки, а й  самовільні врізки, несанкціоноване використання обвідних мереж, пошкодження пломб, так звані  «американки». Кожний такий випадок будемо документувати, а порушників притягати до відповідальності» – заявив Анатолій Чабан.

КП «Чернівціводоканал» працює прозоро, готове до відкритого діалогу зі споживачами щодо якості та оплати послуг, реструктуризації боргів. Списки споживачів-боржників оприлюднені на сайті:  vodokanal.cv.ua/list-debtorsи – повідомляють у відомстві.

Уже перші перевірки юридичних осіб виявили  значні розбіжності у показниках лічильників та фактичній оплаті. Так, під час перевірки автомийок, туристичного комплексу «Черемош», «Льодового майданчика» виявлена загальна недоплата становить понад 700 тис. грн. За кожним  фактом недоплати проводиться повторна перевірка.

22 грудня о 10:00 у приміщенні туристичного комплексу «Черемош» відбудеться засідання виїзної комісії, де повторно оглядатимуться лічильники, на яких виявлені необліковані показники. Для громадського контролю запрошуються представники ЗМІ, небайдужі чернівчани.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *