Чотири різних Висоцьких

Напередодні дня народження Володимира Висоцького Чернівецький будинок естетики й дозвілля (славнозвісна «Шепетівка») приймав численних шанувальників творчості великого артиста – актора, поета, автора музики й виконавця своїх пісень. Навіть важко стверджувати, яка з цих іпостасей була визначальною, але свого часу Висоцький не лише привабив до бардівської творчості мільйони своїх шанувальників, але й спричинив підйом змісту й виконання цього значного пласту масової культури другої половини ХХ сторіччя.

Ніби на ілюстрацію цієї думки у вівторковому концерті 4 різних за віком, уподобаннями, життєвим досвідом, навіть за вокальними даними й рівнем володіння гітарою, музиканти співали кожний свого Висоцького  – Ігор Деменчук, Сергій Федуняк, Олександр Мадей і Володимир Каверін кожний по-своєму прожили й  усвідомили творчість Володимира Семеновича.

В минулому альпініст і лавинник Ігор Деменчук зробив акцент на  альпіністських піснях і пласті гумору в творчості Поета. Приємно вразив новачок у бардівському колективі Сергій Федуняк – не лише виконанням, а, так би мовити, передісторією кожної пісні і віднесенням її до сучасних подій в Україні. Олександр Мадей почав з виконання власної пісні, присвяченої Висоцькому, – бо  саме через Висоцького Олександр і прийшов до бардівської творчості. І, нарешті, Володимир Каверін, із його чудовим голосом, дав нове життя відомим текстам. Очільниця клубу авторської пісні Світлана Шаханова не наважилася співати Висоцького, зайнявши при цій чоловічій четвірці місце ведучої. І велика шана виконавцям за те, що вони навіть не намагалися співати «під Висоцького»!

Лариса ХОМИЧ, «Версії», фото Раїси РЯЗАНОВОЇ

Сергій Федуняк
Ігор Деменчук
Олександр Мадей
Володимир Каверін

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *