Пенсійний фонд України запровадив новий сервіс: надання електронних документів з підтвердженням QR-кодом. Послуга доступна для користувачів веб-порталу ПФУ, які входять на портал за допомоги електронного цифрового підпису (ЕЦП). Це дозволяє, не виходячи з дому, отримати:
*довідку про доходи пенсіонера (загальний розмір призначеної пенсії);
*довідку про доходи пенсіонера для призначення субсидій, що містить дані про розмір пенсії без урахування видів виплати;
*індивідуальні відомості про застраховану особу (форма ОК-5, що містить інформацію про страховий стаж, заробітну плату та сплату страхових внесків страхувальниками);
*витяг з Реєстру застрахованих осіб Держреєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, що містить:
**дані про статус застрахованої особи/отримувача страхової виплати;
**дані про набутий страховий стаж;
**відомості про нараховану заробітну плату, яка враховується для розрахунку страхових виплат і страхового стажу;
**відомості про особливі умови праці, про суми добровільних внесків;
**дані пенсійної справи;
**відомості про інші види загальнообов’язкового державного соціального страхування.
Такі електронні документи дійсні для оформлення субсидій, документів у центрах надання адміністративних послуг, посольствах, консульських та банківських установах, органах фіскальної та виконавчої служб, територіальних органах міграційної служби тощо.
Перевірити достовірність електронних документів з QR-кодом можна через веб-портал ПФУ в розділі «Верифікація виданих документів» за посиланням http://portal.pfu.gov.ua/sidebar/Templates/DocConfirm
Електронний документ з QR-кодом, підписаний електронним цифровим підписом ПФУ, згідно з чинним законодавством, є аналогом паперового документа, підписаного відповідальною особою з органів Фонду.