Він може їздити без контакту з електромережею.
Бельгійський виробник пасажирського транспорту Van Hool представить на виставці автобусів Busworld у місті Котрейк (Бельгія) 20 жовтня інноваційну модель міського тролейбуса EXQUI.CITY.
Електричний автобус складається з трьох з’єднаних між собою частин, його загальна довжина сягає 24 м. В салоні може поміститися до 180 пасажирів. Таких довгих тролейбусів ще не було, хоча той же Van Hool виготовляє автобуси довжиною 24,8 м, а довжина автобуса-рекордсмена сягає 30 м.
Головна особливість новинки – можливість їздити не лише там, де прокладені лінії електропередач, але й на ділянках без них. Поки проводи з електрикою доступні, електробус не лише живиться для руху, але й заряджає власні акумуляторні батареї. Коли треба проїхати там, де мережі недоступні, EXQUI.CITY витрачає енергію акумуляторів.
Виробник сподівається, що подібні транспортні засоби будуть альтернативою трамваїв. Адже вартість цих електробусів, як і їхні експлуатаційні витрати, нижчі, ніж рельсових транспортних засобів. На відміну від трамвая, електробусу не страшні ремонти доріг чи колій по маршруту. Він може об`їхати проблемну ділянку, використовуючи запас енергії акумуляторів.