На лондонських зупинках відтепер пахне шоколадним пирогом

 

У столиці Великобританії Лондоні на деяких зупинках громадського транспорту відтепер можна відчути запах шоколадного пирога.

На автобусних зупинках розвісили плакати, що пахнуть пирогом із шоколадною помадкою.

Як пише видання MobileMarketing, у такий оригінальний спосіб творці рекламної кампанії вирішили привернути увагу до книги вегетаріанських рецептів The Bosh.

Таку кампанію запустило видавництво HarperCollins спільно з агенцією MediaCom.

За задумом видавництва, проходячи повз зупинки, що “пахнуть” запах шоколадного пирога з плакату “лоскотатиме смакові рецептори (веганські і не тільки) цільової аудиторії”. Особливо, коли люди голодні повертатимуться з роботи додому.

Книга The Bosh вже стала найпопулярнішою кулінарною книгою від початку 2018 року, за версією видавництва.

Її авторами є кулінарні відеоблогери Іан Тесбі і Генрі Фірт. У квітні кількість переглядів на їхньому каналі перевищила позначку у понад 1 мільярд переглядів.

 

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *