«Версії» зареєстрували на сайті міськради збір підписів під електронною петицією

Як не під колесо – то бурулька на голову:  Чернівцям потрібні Правила паркування транспортних засобів.

Власники автотранспорту не переймаються стійлом для своїх залізних коней

Автомобілів на дорогах рік від року все більшає. Кинуті абияк автівки, природно, збурюють роздратування в інших учасників дорожнього руху. Хіба сьогодні когось здивуєш тим, що один водій загородив дорогу іншому і той у відповідь спускає колеса або дряпає слово з трьох літер на кузові? А пішохід, якому припаркований автомобіль не залишив на тротуарі місця для проходу, роздратовано б’є чимсь по бамперу? І бабуся мститься за прим’ятий газон відром з помиями, вилитим на авто. Натомість мамочка з коляскою виїжджає на проїжджу частину і рухається там, лякливо озираючись довкола. Такі картини сьогодні буденні для нашого міста.

Безгаражне утримання автомобілів у Чернівцях стало звичкою для багатьох власників автомобілів. Напевно, такі «водії» щиро вважають себе чернівчанами. Хоча це жодним чином не вписується в культуру й традиції нашого міста. І з цим слід якось боротися.

Попереду зима, перешкоди для пішоходів і для прибирання вулиць очевидні вже сьогодні, після випадання першого снігу. Але під час відлиги зле буде й автівкам, і пішоходам, адже вони стають потенційними (а як часто – й реальними!) жертвами бурульок.

Рисунок3

Звісно, тротуари чернівецького старовинного середмістя не розраховані на автівку й пішоходів водночас. Та й вузька проїжджа частина не дозволяє безболісно роз’їхатися двом транспортним засобам, якщо частину її займає третя автівка.

 

У правилах паркування мають бути враховані:

*контроль за паркуванням та притягнення до адміністративної відповідальності власників транспортних засобів, які порушують Правила паркування;

*Інформування орендарів та власників приміщень в старому місті, які мають власний транспорт, про порядок прибирання та паркування їхнього транспорту біля офісів;

*Робота евакуаторів, які очищатимуть вулиці і тротуари від автівок-порушників;

*Перелік місць забороненого паркування;

*Визначені місця історичних пам’яток, церков і публічних місць, де з моральних та естетичних поглядів паркування має бути взагалі заборонене;

*Дорожні знаки, які  показують, що за ПДР, за 30 м від зупинок маршрутних транспортних засобів паркування з обох боків вулиці заборонене.

Та головне, готовність громадян виконувати ці правила і дотримуватися знаків. Якого водія зупинив знак заборони паркуватися на відстані 100 м на вузенькій вуличці Шептицького? І хоча просто навпроти на Головній розташоване УМВС (по старому, тепер ГУ Нацполіції в області), на всіх його чотирьох поверхах правоохоронці дружно не бачать вервечки припаркованих на Шептицького автівок. Схоже, що й чиновники, відповідальні за порядок на вулицях міста, не поспішають звертати увагу на проблему: вони ж не ходять вулицями пішки, і не шукають, де б поставити свою автівку. Та є спосіб змусити владу нас почути хоч у цьому питанні.

Рисунок4

 

 

 

Адреса петиції: http://zvernennya.chernivtsy.eu/elektronni-petitsiyi

Валерій ПЕТРЮК, Лариса ХОМИЧ, «Версії»

IF

IF

 

Ось приклад, як захищають свої тротуари львів’яни – встановлюють на них спеціальні перешкоди для заїзду машин. А розпочалося все з бажання мешканців одного будинку позбутися автівок під вікнами. За кожен стовпчик, які вони встановили, їм довелося викласти по 80 грн. Їхній почин підхопили інші львів’яни. Відтак цей рух захисту тротуарів став міською програмою.

Одеса 0(4) 45be1c59694378d7222674aaec12717f parkuvannia_voronogo

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *