Ви випадково зачепили сумкою товар на поличці магазину і розбили його. Хто ж у цьому випадку має відшкодувати його вартість?
Доки за товар не заплачено гроші, він є власністю магазину, а тому відшкодування збитків залишається за власником. Довести провину покупця може тільки суд, і лише за беззаперечних доказів навмисної шкоди.
Отож, у нас, покупців, більше прав, ніж ми думаємо. Та свої права можна захистити лише в тому випадку, коли про них знаєш.
Отож, кілька слів про права, які ми захищаємо під час купівлі-продажу.
Найперше варто знати, що існує певний перелік товарів, який не підлягає поверненню. Це, зокрема, ювелірні вироби, парфуми, товари індивідуального вжитку, а також ліки. Та з 2019 року ліки вже підлягають поверненню за однієї умови – після експертизи певної установи.
Інші товари повертаються протягом 14 днів після покупки. Але при поверненні краще мати при собі чек. У разі відмови приймати товар, споживачеві варто звернутися до Держпродспоживслужби із заявою або скаргою.
Головне управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області розташовується у Чернівцях на вул. Сторожинецькій, 115, телефон гарячої лінії – (0372) 55-34-09.
Підготувала Анастасія НИКУЛА, студентка кафедри журналістики та кросмедійності філологічного факультету ЧНУ ім. Ю.Федьковича