2008 року український користувач Інтернету в середньому проводив у мережі близько 8 годин на місяць, а до 2012 року цей показник збільшився більш ніж утричі і склав близько 27 годин. Про це свідчать матеріали дослідження компанії TNS. Для порівняння з іншими медіа, житель України в середньому витрачає близько 12 годин на місяць на друковані ЗМІ і близько 22 годин – на радіо. При чому, ці показники знижуються протягом останніх років. Телебачення і досі залишається лідером за кількістю часу: в середньому жителі України дивляться телевізор близько 71 години на місяць.
Вам також може сподобатися
Від лютого 2010 року усі роботодавці (юридичні та фізичні особи – суб’єкти підприємницької діяльності, які використовують працю найманих працівників) повинні щомісяця подавати звіт до Пенсійного фонду за попередній календарний місяць за новою формою (щомісячна персоніфікація)
«Борітеся – поборете! Вам Бог помагає! За вас правда, за вас слава І воля святая!» Сьогодні, 9 березня – 208 років […]
Тривають відставки голів обласних державних адміністрацій. Про складання з себе повноважень голів ОДА на сьогодні заявили вже 13 губернаторів західних і центральних областей […]
Побудова сучасної стратегії боротьби з фінансовими злочинами – про це йшлося на прес-конференції Івана ШВЕДА, начальника управління податкової міліції ДПС у Чернівецькій […]
