Які документи необхідно надати для отримання субсидії?
З таким запитанням звернулися до редакції Микола Васильович Терлибовка з села Мигово Вижницького району та мешканка проспекту Незалежності у Чернівцях Віра Миколаївна Воробйова.
Консультує Людмила ЦЕБРІЙ, начальник відділу прийому громадян з питань надання державних соціальних допомог управління праці та соціального захисту населення Шевченківської районної у місті Чернівці ради.
Щоби оформити субсидії, необхідно надати такі документи:
*Заяву-декларацію, яка оформляється у відділі субсидій.
*Документ на право власності житла в оригіналі, який спеціаліст управління одразу і повертає. Якщо ж у відвідувача в наявності є тільки ксерокопія, то фахівець робить запит у Державний реєстр і отримує звідти відповідь. Ніхто нікого не відсилає у БТІ, наголошує Людмила Дмитрівна. Спеціалісти все вирішують самі.
*Паспорти всіх зареєстрованих у даній квартирі осіб або свідоцтва про народження, якщо там проживають діти до 16 років.
*Довідку про склад сім’ї.
*Квитанції чи книжки про оплату комунальних послуг.
*Довідки про доходи всіх зареєстрованих членів сім’ї (оформляється за місцем роботи чи навчання за останні 6 місяців).
2 коментарі “Оформляємо субсидії”
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 21 жовтня 1995 р. N 848
Київ
від 22 вересня 1997 р. № 1050
Про спрощення порядку надання населенню субсидій
для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних
послуг, придбання скрапленого газу, твердого
та рідкого пічного побутового палива
{ Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
…
N 152 ( 152-2013-п ) від 13.03.2013 }
1. Це Положення визначає умови призначення та порядок надання громадянам щомісячної адресної безготівкової субсидії для відшкодування витрат на оплату користування житлом або його утримання та комунальних послуг (водо-, тепло-, газопостачання, водовідведення, електроенергія, вивезення побутового сміття та рідких нечистот), а також один раз на рік субсидії готівкою на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива. (Абзац перший пункту 1 із змінами, внесеними згідно з
Постановою КМ N 1763 ( 1763-2001-п ) від 27.12.2001)
Субсидія є безповоротною і її отримання не пов’язане і не тягне за собою зміни форми власності житла.
13. Для призначення субсидії громадянин, особа якого посвідчується паспортом або іншим документом, подає органу праці та соціального захисту населення довідки про доходи кожної особи, зареєстрованої у житловому приміщенні, за формами, затвердженими Мінсоцполітики, або індивідуальні відомості про застраховану особу (форма ОК-5) ( z1566-05 ), видані органом Пенсійного фонду України. { Абзац перший пункту 13 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 765 ( 765-2007-п ) від 23.05.2007, N 621
( 621-2010-п ) від 14.07.2010, N 774 ( 774-2011-п ) від 06.07.2011, N 152 ( 152-2013-п ) від 13.03.2013 }
У органі праці та соціального захисту населення громадянин заповнює заяву та декларацію про доходи і майновий стан осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні, за формами, затвердженими Мінсоцполітики.
Зазначені заява та декларація можуть бути надіслані поштою органу праці та соціального захисту населення за місцем реєстрації заявника. { Пункт 13 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ
N 861 ( 861-2010-п ) від 08.09.2010 }
Громадянин несе відповідальність за надані відомості про доходи, майно, що вплинули або могли вплинути на встановлення права на призначення субсидії та на визначення її розміру.
На запит органів праці та соціального захисту населення відомості для нарахування субсидій надають:
про склад зареєстрованих у житлових приміщеннях – житлово-експлуатаційні організації або інші органи, визначені місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування; у сільській місцевості – сільські (селищні) ради;
про забезпеченість громадян житловою площею та комунальними послугами за формами, затвердженими Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською і Севастопольською міськими держадміністраціями, – житлово-експлуатаційні організації, житлово-будівельні (житлові) кооперативи, об’єднання співвласників багатоквартирного будинку та організації, що надають житлово-комунальні послуги, у п’ятиденний строк з дня отримання запиту; { Пункт 13 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ N 621 ( 621-2010-п ) від 14.07.2010 }
про фактичне витрачання за попередній період газу, води, електричної та теплової енергії за наявності засобів обліку – організації, які надають ці послуги.
Для нарахування субсидії можуть використовуватися відомості про доходи та розміри платежів у вигляді списків, довідок, даних на технічних носіях інформації, одержаних від Пенсійного фонду, служб зайнятості населення, житлово-експлуатаційних та інших підприємств і організацій.
Органи праці та соціального захисту населення мають право робити запити та безоплатно отримувати у строк до 15 календарних днів від органів державної податкової служби, підрозділів Державтоінспекції, бюро технічної інвентаризації, Держфінінспекції, її територіальних органів, інших органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування інформацію, необхідну для призначення субсидій та проведення перевірок достовірності даних, отриманих від осіб, які звертаються за призначенням субсидій. {Пункт 13 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ N 861 (861-2010-п) від 08.09.2010; із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 774 ( 774-2011-п ) від 06.07.2011, N 968 ( 968-2011-п ) від 07.09.2011 }
У разі коли відомості, викладені в заяві, не підтверджено належно оформленими документами, субсидія призначається починаючи з місяця подання (відправлення) заяви за умови, що відомості будуть підтверджені в установленому порядку протягом місяця з дня подання (відправлення) заяви.
{ Абзац одинадцятий пункту 13 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 861 ( 861-2010-п ) від 08.09.2010 }
Рішення про призначення (непризначення) субсидії приймається протягом десяти днів після подання заяви та отримання відомостей, визначених абзацами п’ятим – восьмим цього пункту. { Абзац дванадцятий пункту 13 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 861 ( 861-2010-п ) від 08.09.2010 }
{ Пункт 13 в редакції Постанови КМ N 1703 ( 1703-2006-п ) від 12.12.2006 }
Якщо у житловому приміщенні (будинку) зареєстровані і проживають тільки пенсіонери, які не працюють, та інші непрацездатні громадяни, джерелом існування яких є лише доходи від
особистого селянського господарства, пенсія та інші соціальні виплати, субсидія за бажанням призначається на дванадцять місяців.
Про збільшення доходу або зміну у складі зареєстрованих громадяни, яким призначено таку субсидію, обов’язково інформують органи праці та соціального захисту населення. ( Абзац четвертий пункту 14 із
змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 626 ( 626-98-п ) від
07.05.98 )
По закінченні терміну отримання субсидії громадяни повинні підтвердити право на призначення субсидії на наступний період. Для цього вони подають до органів праці та соціального захисту населення тільки довідки про доходи зареєстрованих громадян та заяву, в якій підтверджується відсутність змін у складі зареєстрованих та у характеристиці житла і послуг з моменту попереднього призначення субсидії.
Якщо у житловому приміщенні (будинку) зареєстровані лише пенсіонери, які не працюють, та інші непрацездатні громадяни, для підтвердження права на призначення субсидії подається лише заява, в якій підтверджується незмінність сукупного доходу, складу зареєстрованих та характеристики житла і послуг з моменту попереднього призначення субсидії.
Перерахунок субсидії у межах установленого терміну її призначення без звернень громадян провадиться у разі: { Абзац пункту 14 в редакції Постанови КМ N 861 ( 861-2010-п ) від 08.09.2010 }
зміни цін і тарифів на послуги, на оплату яких призначено субсидію; { Абзац пункту 14 в редакції Постанови КМ N 861 ( 861-2010-п ) від 08.09.2010 }
встановлення Кабінетом Міністрів України нового розміру витрат громадян на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;
{ Абзац пункту 14 в редакції Постанови КМ N 861 ( 861-2010-п ) від 08.09.2010 }
внесення змін до законодавства в частині надання окремим категоріям громадян пільг на оплату житлово-комунальних послуг.
{ Абзац пункту 14 в редакції Постанови КМ N 861 ( 861-2010-п ) від
08.09.2010 }
В інших випадках перерахунок субсидії в межах установленого терміну її призначення провадиться за особистим зверненням громадян. { Абзац пункту 14 в редакції Постанови КМ N 861 ( 861-2010-п ) від 08.09.2010 }
ИСХОДЯ ИЗ ВЫШЕУКАЗАННОГО, ПРИ ОФОРМЛЕНИИ СУБСИДИИ ГРАЖДАНЕ ПОДАЮТ В ОРГАНЫ СОЦЗАЩИТЫ ЛИШЬ ТОЛЬКО СПРАВКИ О ДОХОДАХ ВСЕХ ЗАРЕГИСТРИРОВАННЫХ ЛИЦ НА ДАННОЙ ЖИЛПЛОЩАДИ.
ВСЕ ОСТАЛЬНЫЕ ДОКУМЕНТЫ (СПРАВКИ), ВКЛЮЧАЯ ОПЛАТУ ЗА КОММУНАЛЬНЫЕ УСЛУГИ, СПРАВКУ О СОСТАВЕ СЕМЬИ, ПАСПОРТА И СВИДЕТЕЛЬСТВА РОЖДЕНИЯ ВСЕХ ЗАРЕГИСТРИРОВАННЫХ НА ДАННОЙ ЖИЛПЛОЩАДИ ОРГАНЫ СОЦЗАЩИТЫ ОБЯЗАНЫ ПОЛУЧИТЬ ПОСРЕДСТВОМ ОФИЦИАЛЬНЫХ ЗАПРОСОВ В СООТВЕТСТВУЮЩИЕ ИНСТАНЦИИ. ПОЭТОМУ ТРЕБОВАНИЕ СО СТОРОНЫ ОРГАНОВ СОЦЗАЩИТЫ СОБИРАТЬ И ПРЕДОСТАВЛЯТЬ:
*Паспорти всіх зареєстрованих у даній квартирі осіб або свідоцтва про народження, якщо там проживають діти до 16 років.
*Довідку про склад сім’ї.
*Квитанції чи книжки про оплату комунальних послуг.
ЯВЛЯЮТСЯ НЕПРАВОМЕРНЫМИ!!!
И ОБ ЭТОМ Я ЕЩЁ БОЛЬШЕ ГОДА НАЗАД СТАВИЛ ВОПРОС ПЕРЕД Л. ЦЕБРИЙ и замначальника областного управления соцзащиты ПИВНЕМ. ИМЕННО ПОЭТОМУ В ЕЁ ВЕДОМСТВЕ УЖЕ НЕ ТРЕБУЮТ СПРАВОК ИЗ ГОРГАЗА, ВОДОКАНАЛА, ОБЛЭНЕРГО, ТЕПЛОСЕТИ, КОПИИ ТРУДОВЫХ КНИЖЕК И Т.П.
Мне придётся на основании ст. 19 КУ и закона “ПРО ГОССЛУЖБУ” ещё раз потребовать от Цебрий в своей работе строго придерживаться нормативных актов Украины. Не превышать свои полномочия!!!
Четыре месяца назад я того же добился и в Первомайском райсовете от Т. СВИТКО. Её отдел уже не требует УКАЗАННЫХ СПРАВОК!
Геннадий Геков. Независимый гражданский активист, правозащитник.
095-474-37-54 gekov50@mail.ru
14.11.2013 13:02
Хочу добавить:
Органы соцзащиты не имеют права требовать и документы на право собственности. Тем более, что Цебрий сама указывает на то, что специалист всё равно делает официальный запрос в органы регистрации недвижимого имущества! (БТИ с 01.01.13 уже не существует!).
*Документ на право власності житла в оригіналі, який спеціаліст управління одразу і повертає. Якщо ж у відвідувача в наявності є тільки ксерокопія, то фахівець робить запит у Державний реєстр і отримує звідти відповідь. Ніхто нікого не відсилає у БТІ, наголошує Людмила Дмитрівна. Спеціалісти все вирішують самі.