Оформляємо субсидії

Які документи необхідно надати для отримання субсидії?

З таким запитанням звернулися до редакції Микола Васильович Терлибовка з села Мигово Вижницького району та мешканка проспекту Незалежності у Чернівцях Віра Миколаївна Воробйова.  

Консультує Людмила ЦЕБРІЙ, начальник відділу прийому громадян з питань надання державних соціальних допомог управління праці та соціального захисту населення Шевченківської районної у місті Чернівці ради.

Щоби оформити субсидії, необхідно надати такі документи:

*Заяву-декларацію, яка оформляється у відділі субсидій.

*Документ на право власності житла в оригіналі, який спеціаліст управління одразу і повертає. Якщо ж у відвідувача в наявності є тільки ксерокопія, то фахівець робить запит у Державний реєстр і отримує звідти відповідь. Ніхто нікого не відсилає у БТІ, наголошує Людмила Дмитрівна. Спеціалісти все вирішують самі.

*Паспорти всіх зареєстрованих у даній квартирі осіб або свідоцтва про народження, якщо там проживають діти до 16 років.

*Довідку про склад сім’ї.

*Квитанції чи книжки про оплату комунальних послуг.

*Довідки про доходи всіх зареєстрованих членів сім’ї (оформляється за місцем роботи чи навчання за останні 6 місяців).

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

2 коментарі “Оформляємо субсидії”