Напередодні 1 березня за телефоном кол-центру Обленерго 58-49-80 неможливо було додзвонитися. Споживачі годинами «висіли» на телефоні, та все було намарне: вони так і не передали покази лічильника. «Тоді як після 18.00 дзвінків практично не було», – повідомили «Версіям» працівники концентру. Відтак нагадуємо про цілодобовий режим роботи кол-центру.
Вам також може сподобатися
Представники різноманітних природозахиснх організацій висловлювали своє обурення таким жорстоким і недбалим поводженням із собакою, співчували нещасному песикові і ледь не посилали прокльони в бік його господаря. І жоден із «турботливих» та «схвильованих» природозахисників не зміг сказати, як їхня організація збирається допомогти собачці. Відповідали, що це не їхня компетенція. Публічне співчуття – справа легша, ніж фактична допомога
Як розвиватися Чернівецькій області в 2009
Тарифи на гарячу воду та тепло можуть піднятися на 16%. Такі підрахунки озвучив міністр соціальної політики Андрій Рева після засідання Кабінету міністрів. “Я – […]
Працівники лісової охорони Кіцманського лісгоспу АПК на кожному обході облаштували місця для відпочинку, якими можуть скористатися усі охочі. Встановлені столи, лавочки, […]