Напередодні 1 березня за телефоном кол-центру Обленерго 58-49-80 неможливо було додзвонитися. Споживачі годинами «висіли» на телефоні, та все було намарне: вони так і не передали покази лічильника. «Тоді як після 18.00 дзвінків практично не було», – повідомили «Версіям» працівники концентру. Відтак нагадуємо про цілодобовий режим роботи кол-центру.
Вам також може сподобатися
У Філадельфії до тривалих термінів ув’язнення засуджені громадяни України Омелян і Степан Боцвинюки. Вони допомагали своїм співвітчизникам нелегально перебратися до США, яких […]
Якщо запровадить європейську систему контролю якості й створить власний бренд Від 1 листопада цього року набрала чинності значна частина Угоди про асоціацію […]
Читач публічно виходить з Партії регіонів, зробивши заяву про це через газету Дарма хвилюються, мабуть, ті, хто підозрює, що Партія регіонів «підіймає […]
Єдиний спосіб заощадити – зменшити споживання газу на 30%. Хоча цим не всі будуть задоволені. На цьому під час прес-конференції наголосив Голова […]