Напередодні 1 березня за телефоном кол-центру Обленерго 58-49-80 неможливо було додзвонитися. Споживачі годинами «висіли» на телефоні, та все було намарне: вони так і не передали покази лічильника. «Тоді як після 18.00 дзвінків практично не було», – повідомили «Версіям» працівники концентру. Відтак нагадуємо про цілодобовий режим роботи кол-центру.
Вам також може сподобатися
Усе пізнається у порівнянні, казав класик. Отож, згідно з результатами опитування за грудень минулого року, 45% українців вважали, що події розвивалися у […]
Чернівецький підприємець Ярослав Пшеничка винайшов і запатентував новий спосіб збереження й використання соків. Соки, які ми зазвичай купуємо в магазинах, відновлюються з […]
Від вересня минулого року в Україні ніхто не контролює якість вітчизняних та імпортних ліків. Державна служба лікарських засобів і виробів медичного призначення була ліквідована ще 10 вересня минулого рок
Лікар і завідувач кафедри фізіології БДМУ? Чи науковець і дипломат? А, може, політик і громадський діяч? Зрештою, учитель і поет – це […]