Напередодні 1 березня за телефоном кол-центру Обленерго 58-49-80 неможливо було додзвонитися. Споживачі годинами «висіли» на телефоні, та все було намарне: вони так і не передали покази лічильника. «Тоді як після 18.00 дзвінків практично не було», – повідомили «Версіям» працівники концентру. Відтак нагадуємо про цілодобовий режим роботи кол-центру.
Вам також може сподобатися
Про це розкажуть три нові книжки, які чернівецьке «Видавництво 21» представить на «Книжковому Арсеналі» До Х Міжнародного фестивалю «Книжковий Арсенал», що відбудеться […]
Соціальні ініціативи Президента означають лише одне – на носі вибори. Наша влада завжди активно починає дбати за народ перед його «волевиявленням». Та, як відомо, ця турбота народ ніколи не рятує.
З метою недопущення втягування громадян у фальсифікації під час голосування та встановлення результатів волевиявлення СБУ звертає увагу
Законом визначено, що порядок надання житлово-комунальних послуг, їхні якісні та кількісні показники мають відповідати умовам договору та вимогам законодавства. В разі порушення виконавцем умов договору, споживач має право викликати його представника для складення та підписання акта-претензії споживача, в якому зазначаються строки, види, показники порушень тощо