Розпочалася реєстрація на ЗНО-2019

Сьогодні розпочалася реєстрація на зовнішнє незалежне оцінювання, яка триватиме до 25 березня.

Зареєструватися можуть цьогорічні випускники навчальних закладів і випускники шкіл минулих років. Для цього слід створити реєстраційну картку на сайті Українського центру оцінювання якості освіти, зібрати необхідні документи і надіслати їх до відповідного регіонального центру.

Реєстраційну картку необхідно сформувати за допомогою спеціального сервісу “Зареєструватися”.

Далі обрати категорію особи:

– “Випускник закладів загальної середньої освіти 2019 року”,

– “Учень (слухач) закладів професійної (професійно-технічної) освіти”,

– “Студент закладу вищої освіти”,

– “Випускник минулих років”,

– “Випускник, який здобуде в 2019 році повну загальну середню освіту в закордонному закладі освіти”.

 

Далі оберіть предмети для складання тестування – не більше чотирьох.

Слід підготувати необхідні для реєстрації документи: реєстраційну картку, копію паспорта, дві фотокартки розміром 3Х4. Особи, які закінчили навчання подають копію документа про повну загальну середню освіту. Особи які навчання не закінчили – довідку з навчального закладу.

У разі необхідності варто надати медичний висновок про створення спеціальних умов для проходження ЗНО, копію свідоцтва про зміну імені чи шлюб, заяву про проходження тестування з якогось предмету під час додаткової сесії.

Учасники тестування, які не складають ДПА у формі ЗНО, відправляють усі документи самостійно на адресу регіонального центру оцінювання якості освіти.

Ті, хто складає ДПА у формі ЗНО, повинні передати сформований комплект документів до свого закладу навчання. Комплекти реєстраційних документів учнів директори шкіл мають надіслати до 18 березня до УЦОЯО.

Факт реєстрації підтверджує Сертифікат. Його надішлють в індивідуальному конверті разом із реєстраційним повідомленням учасника зовнішнього оцінювання та інформаційним бюлетенем “Зовнішнє незалежне оцінювання. 2019 рік” до закладу освіти.

Особи з тимчасово неконтрольованих територій, які не мають можливості відправити документи поштою, повинні надіслати скан-копії фотокартки та реєстраційних документів на електронну адресу, зазначену в контрольно-інформаційному листі.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *