Обласний конкурс «Байт – 2024»: нові виклики, успіхи, перспективи!

Від 15 – 22 листопада 2024-го відбувся  в режимі онлайн обласний конкурс «Байт» на кращу комп’ютерну програму серед учнів загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів віком до 14 років на базі Чернівецького обласного центру науково-технічної творчості учнівської молоді.

Тема Конкурсу для всіх номінацій однакова. Учасники в своїй номінації готували одне домашнє завдання на вибір на загальну тему «Як людина змінює природу». Номінації Конкурсу:

  • ігрові програми та бази даних (створення програми-анімації з використанням графічних можливостей мови програмування Python, середовища програмування – Scratch),
  • графічний редактор (Paint),
  • навчально-демонстраційні програми, які можна використовувати при вивченні предметів шкільного курсу (PowerPoint);
  • 3D-графіка;
  • анімація (мультфільм).
Автор: Дар’я Пономарьова. Секція: анімація

У фінальному етапі Конкурсу зареєструвалося  173 учасники  – вихованці гуртків інформаційних технологій обласного та міського центрів науково-технічної творчості учнівської молоді, команд з навчальних закладів  міста Чернівці,  команд районів області, окремих об’єднаних територіальних громад, які були переможцями районних етапів конкурсу.

22 листопада члени журі  оголосили  призерів конкурсу «Байт – 2024».

А тут ми публікуємо прізвища тих учасників, які виборили І місце.
  1. 1. Секції «Програмування Scrath» ( 3-4 клас):

Денис Дутковський, учень 3-го класу Рукшинського ліцею Рукшинської територіальної громади Дністровського району;

Секції «Програмування Scrath» ( 5-6 клас):

Автор: Юрій Андрущак, фрагмент програми

Павло Степаненко, учень 6-го класу опорного закладу «Романковецький ліцей імені академіка К.Ф. Поповича Сокирянської міської ради Дністровського району Чернівецької області»;

Автор: Павло Степаненко, фрагмент програми

Секції «Програмування Scrath» ( 7-8 клас):

Ілля Паранюк, учень 6-го класу Стрілецькокутського опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Мамаївської територіальної громади Чернівецького району Чернівецької області ;

Юрій Андрущак, учень 7-го класу Кельменецької територіальної громади Дністровського району Чернівецької області;

Автор: Ілля Паранюк, фрагмент програми
  1. 2. Секції «Програмування Python» (7-8 клас)

Олександр Князь,  учень 8-го класу, Чернівецький ліцей № 12 “Ювілейний”;

Михайло Кобрак, учень 8-го класу, Магальська територіальна громада.

2. Секція «Графічний редактор (Paint)»

Автор: Назарій Хрищук, 8 клас, Путильська територіальна громада

Секції  «Графічний редактор (Paint)» ( 2-4 клас):

Анна Бабій, гурток “Робототехніка”, Клішковецька територіальна громада.

Валерія Хрищук, учениця 2-го класу філія Замогильної гімназії опорного закладу «Дихтинецький ліцей» Путильської територіальної громади Вижницького району Чернівецької області;

Секція  «Графічний редактор (Paint)» ( 5-6 клас):

Злата Сасін, учениця 6-го класу опорного закладу «Вашківецький заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів» Вашківецької територіальної громади Вижницького району Чернівецької області;

Аріна Мельник, учениця 6-го класу Шишковецького ліцею Вашковецької територіальної громади Дністровського району Чернівецької області;

Анастасія Власова, учениця 6-го класу Кельменецького ліцею-опорного закладу Кельменецької територіальної громади Дністровського району Чернівецької області;

Марія Бродовська, учениця 6-го класу Новодністровського опорного закладу загальної середньої освіти «Новодністровська гімназія» Дністровського району Чернівецької області ;

Євангеліна Танасійчук, учениця 6-го класу Вашківецького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів імені Івана Бажанського Вашківецької територіальної громади Вижницького району Чернівецької області;

Секція  «Графічний редактор (Paint)» ( 7-8 клас):

Автор: Владислав Ардилян

Владислав Ардилян, учень 8-го класу  ОЗ Сторожинецький ліцей, Сторожинецька територіальна громада;

Михайло Шаповал, учень 8-го класу опорного закладу «Вашківецький ЗЗСО І-ІІІст.», Вашківецька ТГ Вижницького району;

Нікіта Савчук, учень 8-го класу Вашківецького ЗЗСО І-ІІІ ст. ім. І. Бажанського Вашківецької міської ради Вижницького району Чернівецької області;

Дарина Ярошовець, учениця 7-го класу Чернівецького ліцею № 5 “ОРІЯНА” Чернівецької міської ради.

Автор:  Дарина Ярошовець

3. Секція «Навчально-демонстраційні програми (PowerPoint)»

Секція «PowerPoint» ( 2-4 клас)

Маргарита Бужак,  учениця 3-го класу Шишковецького ліцею Вашковецької ТГ Дністровського району Чернівецької області;

Секція «PowerPoint» ( 5-6 клас)

Єгор Лисак, фрагмент презентації

Єгор Лисак, учень 5-го класу ОЗО Кіцманський ліцей №1 Кіцманської міської ради Кіцманська ТГ;

Анна Мазур, учениця 5-го класу Полянського ЗЗСО, Клішковецька територіальна громада;

Секція «PowerPoint» ( 7-8 клас)

Ємілія Шевчишена, учениця 7-го класу Новодністровського ОЗЗСО «Новодністровська гімназія»;

Серафим Жулепа, учень 7-го класу Новодністровського ОЗЗСО «Новодністровська гімназія».

Автор: Олег Дутка, 8 клас, Великокучурівська територіальна громада

4. Секція «3D-графіка»

Євген Шкрета, учень 6-го класу Чернівецького ліцею №11;

Катерина Дерев’янчук, Чернівецький ОЦНТТУМ;

Автор: Катерина Дерев’янчук, фрагмент проєкту

5. Секція «Анімація (мультфільм)»

Фрагменти проєктів учасників Конкурсу.

5.1. Секція «Анімація (мультфільм)» (4-6 клас,  Renderforest)

Автор: Матвій Тодеренчук. Секція: анімація

Матвій Тодеренчук, учень 6 класу Чернівецького ліцею № 5 “ОРІЯНА” Чернівецької міської ради;

Єва Кушнір, учениця 6 класу Клішковецька територіальна громада;

Ірина Александрюк, учениця 5 класу опорного закладу «Вашківецький ЗЗСО І-ІІІст.», Вашківецька ТГ Вижницького району;

5.2. Секція «Анімація (мультфільм)» (4-6 клас)

Вероніка Олійник, учениця 6 класу Чернівецького багатопрофільного ліцею №11 «Престиж» ;

Катерина Маковій, учениця 6-го класу, Банилівська територіальна громада;

5.3. Секція «Анімація (мультфільм)» (4-6 клас, техніка Стоп Моушн)

Емма Іваночко, Ілана Руснак, творча студія Cool Kids Хотинського БНТД;

Златослава Срібна , Творча студія Cool Kids Хотинського БНТД

5.4.  Секція «Анімація (мультфільм)» (7-8 клас)

Дар’я Пономарьова, учениця 7 класу, Сокирянська територіальна громада;

Аліна Краснюк, учениця 7 класу, Хотинська територіальна громада.

Автор: Єлизавета Шерепера, 8 клас, Чернівецький багатопрофільний ліцей №11 «Престиж»

Тема «Як людина змінює природу» є надзвичайно актуальною, оскільки стосується одного з найважливіших питань сучасності — взаємодії людини з навколишнім середовищем. Робота над цією темою допомагає зрозуміти, що кожен із нас може зробити свій внесок у збереження природи: сортувати сміття, зменшувати використання пластику, економити ресурси чи використовувати альтернативні джерела енергії. Таким чином, участь у такому конкурсі не лише розвиває технічні здібності учнів, а й виховує в них відповідальне ставлення до навколишнього середовища та спонукає до активної участі у збереженні планети. Участь у конкурсі вимагає створення програмного продукту, що стимулює розвиток навичок програмування, проєктування інтерфейсів, роботи з графікою чи базами даних. Учні вчаться вирішувати складні завдання та проявляючи креативність.

Промовиста  вже сама кількість  учасників ХХХ Конкурсу «Байт» – 173. Дякуємо кожній дитині, її батькам, керівникам, що долучилися до конкурсу. Окрема відзнака організаторам, членам журі за проведений конкурс, за високі оціни і мотивацію на подальшу роботу і розробку нових проєктів. Бажаємо всім учасникам, керівникам успішного розвитку та нових досягнень!

Всі учасники конкурсу відмічені Сертифікатами учасників обласного конкурсу «Байт», а переможці – грамотами Департаменту освіти і науки Чернівецької обласної державної адміністрації (обласної військової адміністрації).

Відеозвіт про конкурс можна переглянути на сторінці Чернівецького ОЦНТТУМ.

Дякуємо ЗСУ за можливість навчатися, вчити, досліджувати для мирного майбутнього України!

©Тетяна Спориніна, Любов РибалкоДенис Кондрюк, члени оргкомітету обласного конкурсу «Байт» на кращу комп’ютерну програму

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *