«Вживані імпортні авта не шкодять навколишньому середовищу України», – експерти
Це висновок презентованої Центром соціально-економічних досліджень CASE Україна у партнерстві з Інститутом досліджень авторинку аналітичної праці «Доступне авто проти «вітчизняного виробника»: що приніс українцям протекціонізм автомобільної галузі?» Експерти розвінчали міф про негативний вплив вживаних імпортних авто на навколишнє середовище. По-перше, порівняно з Європою, в Україні дуже маленький автопарк – на 1000 громадян припадає 232 автівки, коли в Європі цей показник перебуває на рівні 600 автомобілів. По-друге, понад 28% нашого автопарку – радянські й пострадянські старі карбюраторні легковики, викиди від яких уп’ятеро-восьмеро (!!!) перевищують найнижчі євростандарти. І саме їх, передусім, витіснятиме імпорт вживаних автомобілів. Отже, кількість викидів зменшуватиметься навіть зі зростанням кількості авт. І, по-третє, український легковий автопарк створює лише 6,5% усіх викидів у нашій країні. Головним забруднювачем повітря є енергетичний сектор, який продукує 55,2% від усіх шкідливих викидів.