Чи має місто Чернівці власне обличчя?

 

Над цим питанням у прямому  ефірі ТРК «Чернівці»  ламали списи учасники теледебатів «Велике журі» разом з його незмінним ведучим Арсенієм Анциперовим.

Дещо різних точок зору на це питання дотримувались учасники дискусії – Наталія Філатова, начальник відділу економічного розвитку громади Чернівецької міської ради та Ірина Буднікевич,  доцент, завідувачка кафедри маркетингу ЧНУ ім. Ю. Федьковича, а також Володимир Зав’ялов, директор Буковинської партнерської агенції, та  Ігор Гаврада, доцент кафедри політології та державного управління ЧНУ ім. Ю. Федьковича.

Якщо пані Філатова та Буднікевич, які  вже не один рік  займаються питаннями розробки бренду міста Чернівці стояли на оптимістичних позиціях щодо «обличчя» міста, то пани Зав’ялов та Гаврада  були налаштовані певною мірою  скептично.

«Оптимісти» намагалися переконати «Велике журі» у тому, що Чернівці відомі в Європі на прикладі  презентації міста на Міжнародній туристичній виставці у Берліні. На думку «песимістів», це жодним чином не впливає на кількість іноземних і навіть українських туристів, обсяг інвестицій у господарку міста.

Ірина Буднікевич зауважила, що треба говорити не про те, чи має місто обличчя, а яке воно, та  використовувати маркетинг і брендинг для покращення  цього обличчя. Ігор Гаврада зазначив, що крім того, що місто має бути картинкою для іноземців і внутрішніх туристів, воно має бути обличчям і для громадян. Але поки що це обличчя більше подобається нам самим, що є проявом місцевого патріотизму. Натомість Чернівцям не вистачає «макіяжу», про що свідчать  погані дороги, бруд на вулицях, відсутність гарячого водопостачання тощо.

Але у підсумку «Велике журі» прийняло рішення на користь «оптимістів», визнавши, що Чернівці таки має власне обличчя, що вказує на щиру любов та відданість чернівчан до свого міста та здатність вибачати йому певні недоліки. Водночас члени Журі висловлювали думки про те, що владі та громаді міста треба більше працювати над його просуванням в інформаційному просторі, створювати йому позитивний імідж. Це сприятиме розвитку туризму, надходженню інвестицій, а фактично, покращенню життя кожного городянина.

Організатори проекту «Велике журі» і надалі приймають пропозиції від громадян, журналістів, експертів щодо наступних тем дебатів.

Контактний телефон для повідомлень про бажання взяти участь у програмах та пропозицій щодо тем дебатів – (0372) 57-41-18, 57-30-34.

Програма створена за підтримки National Endowment for Democracy (NED).

Галина ЄРЕМІЦА

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *