Чернівецька влада керуватиме по-новому – із новою структурою виконавчих органів

Депутати Чернівецької міської ради під час роботи 4 сесії VІІІ  скликання прийняли рішення, яке суттєво змінило структуру виконавчих органів Чернівецької міської ради. Щоправда, подібні зміни відбуваються також і в інших містах України.   

Так, утворено такі управління Чернівецької міської ради

*просторового планування; 

*охорони культурної спадщини; 

*порядку та контролю за благоустроєм; 

*комунальної власності. 

А з 15 червня вже розпочали роботу п’ять нових департаментів Чернівецької міської ради: 

*інфраструктури та благоустрою; 

*соціально-економічного розвитку та стратегічного планування; 

*соціальної політики; 

*транспорту та поводження з відходами; 

*урбаністики та архітектури.

Натомість із 1 липня ліквідовуються чотири департаменти Чернівецької міської ради, серед яких –  житлово-комунального господарства, містобудівного комплексу та земельних відносин, департаменти розвитку Чернівецької міської ради, а також департамент праці та соціального захисту населення. Крім того, ліквідовується відділ у справах сім’ї та молоді.

 

Отже, тепер структура виконавчих органів Чернівецької міської ради виглядає таким чином

Виконавчий комітет.

Департамент інфраструктури та благоустрою

Департамент урбаністики та архітектури

Департамент соціальної політики 

Департамент соціально-економічного розвитку та стратегічного планування

Департамент транспорту та поводження з відходами

Управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення.

Управління комунікацій, зовнішніх зв’язків та електронного урядування.

Управління комунальної власності

Управління культури.

Управління освіти

Управління охорони здоров’я.

Управління охорони культурної спадщини

Управління порядку та контролю за благоустроєм

Управління по фізичній культурі та спорту.

Управління просторового планування.

Фінансове управління. 
Юридичне управління. 
Архівний відділ.
Відділ бухгалтерського обліку та звітності. 
Відділ ведення Державного реєстру виборців. 
Відділ ведення реєстру територіальної громади. 
Відділ з питань державних закупівель. 
Відділ з питань кадрової роботи. 
Відділ з питань оформлення дозвільних документів («Дозвільний центр»). 
Відділ контрольно-перевірочної роботи. 
Відділ мобілізаційної роботи. 
Відділ організаційної роботи та контролю. 

Загальний відділ.

Інспекція державного архітектурно-будівельного контролю.                         

Патронатний відділ.

Служба у справах дітей.

 

Крім того, з 1 липня міська рада ліквідовує 6 відділів, створивши натомість із 15 червня 5 нових відділів. Це, зокрема:

*Туристично-інформаційний відділ при департаменті соціально-економічного розвитку та стратегічного планування.

*Відділ економічного розвитку громади при департаменті соціально-економічного розвитку та стратегічного планування.

*Відділ з питань обліку та контролю платежів за оренду комунального майна при управлінні комунальної власності.

*Відділ контролю платежів та аналізу виконання договорів оренди землі при департаменті урбаністики та архітектури.

*Відділ технагляду за капітальним будівництвом при департаменті інфраструктури та благоустрою.

 

Організацію виконання цього рішення депутати поклали на Чернівецького міського голову Р.В. Клічука, а контроль за його виконанням – на постійну комісію міської ради з питань законності, прав і свобод  людини, регламенту, депутатської діяльності, етики  та запобігання корупції.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *