Тролейбусні колізії: дубль 2

Час роботі – роботі час?

Як повідомив редакції керівник тролейбусного управління Іван Іванічек, бюджет має великий борг перед управлінням, тож брати грошей ніде. Та, як з’ясувалося вже після виходу статті, не тільки у цьому справа. За словами п. Іванічека, протягом останніх років обсяг роботи в управлінні зменшився. Зрештою, воно й зрозуміло, адже з’явилося стільки маршруток! Хоча й не тільки у цьому причина. Отож треба було скорочувати персонал, але директор ЧТУ з моральних міркувань цього робити не став, аби не залишати людей без роботи. Натомість почав пропонувати їм зменшувати ставку, адже, скажімо, за ніч 6 слюсарів працюють в середньому над 4 незначними поломками. Решту часу – відпочивають.

Людина-машина

Та непорозуміння в колективі – не єдина проблема тролейбусників. Дещо засмучують не лише люди, але й машини. У Європі вони живуть до 10 років. В Україні ж – виконують свою роботу, доки геть не розваляться. Середній вік чернівецького троллейбуса-довгожителя – 25 років! Та й з «місцем проживання» електротранспорту дещо не пощастило – бруківка дуже погано впливає на їхній стан.

І хороша новина

За словами Івана Іванічека, ціни на проїзд найближчим часом не збільшуватимуться!

Емма АНТОНЮК, «Версії»

1 response on Тролейбусні колізії: дубль 2

  1. >>”Натомість почав пропонувати їм зменшувати ставку, адже, скажімо, за ніч 6 слюсарів працюють в середньому над 4 незначними поломками. Решту часу – відпочивають”.
    =========================================

    Якби існував принцип прозорості у формуванні фонду оплати праці – таких колізій би не виникало. Хоча, на приватному підприємстві таких колізій взагалі і не виникає…

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *