У Чилі виявили унікальну мумію дівчинки, яка понад 500 років пролежала в кризі і чудово зберегася

Неймовірну знахідку було зроблено археологами в 1999 році на схилі вулкана Льюльяйльяко (Llullaillaco). Він розташований на межі Аргентини і Чилі та сягає на 6739 метрів над рівнем моря. Вчені виявили унікальну мумію дівчинки, яка понад 500 років пролежала в кризі, через що відмінно зберіглася.

Про це повідомляє “Народна Правда” із посиланням на clicow.com.ua.

Разом із мумією дівчинки-підлітка 14-15 років, яку було принесено в жертву, перебували останки ще двох дітей – семирічного хлопчика і шестирічної дівчинки.

Ймовірно, ці діти були принесені у жертву близько 500 років тому. На користь цієї версії говорить те, що поруч із ними виявили золото, срібло, одяг, начиння з їжею та екстравагантний головний убір з білого пір’я невідомих птахів.

Вчені припустили, що цих дітей було обрано у якості жертв через їхню красу. Крім того, експерти дійшли висновку, що перед тим, як принести дітей в жертву, протягом року їх годували «елітними» продуктами — маїсом і висушеним м’ясом лам, хоча до цього вони їли виключно селянську їжу, що складається з картоплі й овочів.

Через те, що останки 15-річної дівчинки перебували у замороженому стані та майже повністю збереглися, вчені мали змогу зробити не традиційний аналіз ДНК, а вивчити білки в тканинах. Результати тестів показали, що зовні здорова дівчинка страждала на бактеріальну легеневу інфекцію, подібну до туберкульозу. Вперше вчені виявили інфекцію в мумії.