Сьогодні зранку у роботі мобільного оператора «Київстар» відбувся збій

На проблеми зі зв’язком скаржилися жителі з різних міст України. Як повідомляли різні ЗМІ, найбільше користувачі “Київстар” скаржилися на неможливість здійснити дзвінки та списання грошей з рахунку. Спершу надходило повідомлення про необхідність поповнити рахунок, а після цього гроші зникали. Водночас була відсутня можливість перевірити стан рахунку комбінацією *111# , бо сервіс просто не працював. Крім того, не працював і сайт особистого кабінету “Мій Київстар”. І це при тому, що мобільний інтернет функціонував.

Станом на 10 годину ранку компанія “Київстар” ніяк не відреагувала на збій в роботі мережі на жодному зі своїх ресурсів. Однак про проблему в компанії знають і в коментарях на фейсбук-сторінці працівники зазначили, що ситуація вирішується.

 

 

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *