Реклама – дитя улесливості та обману

або Про «джинсу», хибні правила гри та «рукав» Віктора Довганича, де є ще аж 6 фігурантів

У журналістському цеху скандал. Записали та виставили в Інтернет відео, де фігурують два відомих редактори – газети й сайту, – у момент, коли їм замовляють матеріал і платять за це гроші (або ж гонорар!) Інформаційно-роздмухувальні кола дали події гучну назву – Довганичгейт, хоча журналістська спільнота практично її проігнорувала.

Отож участь у засіданні медіа-клубу «Незалежний  сектор» Буковинської партнерської агенції (БПА) з доволі провокативною, але справедливою назвою «Як прогодуватися «вартовим демократії»?», взяв тільки один учасник скандалу – Віктор Довганич, на чиє замовлення й були виконані незаконне стеження, запис його розмови з журналістами та  передача їм грошей. Не думаю, щоби прокурор давав на це дозвіл…

Продовження читайте у газеті «Версії» №47

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.