Обленерго уникає спілкування з громадою
Друге публічне обговорення «Стан відносин підприємства-монополіста ПАТ «ЕК Чернівціобленерго» із громадою Чернівецької області» провело цими днями Буковинське громадське об’єднання (БГО).
Учасники обговорення – члени БГО, лідери низки громадських організацій краю, експерти розглянули конкретні проблеми, що існують у відносинах між надавачем послуг, підприємством-монополістом «Чернвціобленерго», і споживачами послуг – звичайними громадянами та підприємцями.
Електропостачання – це послуга, без якої не можуть існувати ні жодна людина, ні жодне підприємство. Але від останніх вона залежить щонайменше. Тому особливу увагу представники громадськості приділили проблемам, які перебувають у компетенції самої енергопостачальної компанії та можуть бути вирішені за наявності волі та бажання монополіста діяти чесно, відкрито, прозоро й в інтересах людей і на їхнє благо.
Фахівець-правознавець Ольга Ставчанська надала експертну оцінку чинних договорів з різними видами споживачів. Зокрема, певні пункти визначила як несправедливі відносно споживачів, а в договорах з суб’єктами господарювання – як такі, що ставлять монополіста у виключні умови ведення бізнесу.
У своїх виступах представники БГО Руслан Мельник, Володимир Вакарюк, Лідія Анциперова, Степан Терновецький конкретними прикладами обґрунтовували наявну «однобокість» договорів, необґрунтованість і суперечливість порядку нарахувань за отримані підприємцями послуги. Окремо акцентувалося на невирішених до цього часу проблемах загроз життю та здоров’ю, майну громадян через порушення з боку «Чернівціобленерго» порядку експлуатації та утримання електромереж і трансформаторного обладнання.
Участь у заході взяли представники Чернівецького обласного відділення Антимонопольного комітету України, інспекції з питань захисту прав споживачів, департаменту соціального захисту населення Чернівецької ОДА. Вони відповіли на запитання громадських активістів, надали свої пропозиції щодо подальшої співпраці. Представники ж ПАТ «ЕК Чернівціобленерго» не відреагували на запрошення громади та не були присутні на публічному обговоренні, що чітко засвідчує їхню позицію щодо клієнтів та громадськості.
За результатами публічного обговорення Буковинське громадське об’єднання прийняло резолюцію, з якою БГО звернеться до відповідних органів із конкретними пропозиціями щодо внесення змін, в тому числі до чинного законодавства.
Вл.інф.