Таким чином, як планують в ОДА, це допоможе таким підприємствам як «Чернівціводоканал», «Чернівціобленерго», «Чернівцігаз», житлово-комунальним підприємствам підвищити ефективність роботи зі зверненнями громадян. Оптимізувати роботу зі зверненнями громадян губернатор пропонує до 1 жовтня цього року.
Вам також може сподобатися
Ексклюзивний гороскоп для буковинців від Алли ЧУЖИНСЬКОЇ на 8-14 жовтня 2010
Ексклюзивний гороскоп для буковинців від Алли ЧУЖИНСЬКОЇ на 1-7 жовтня 2010
Перефразовуючи відому фразу про те, що «світ врятують краса і масові розстріли», можна констатувати, що чернівецький телеканал ТВА врятували епістолярний жанр і […]
На цьому наголошують спеціалісти контрольних структур, яких позбавили практично всіх повноважень. На початку літа «Версії» розповіли про… «нову» страву їдальні «Нектар» – […]