Таким чином, як планують в ОДА, це допоможе таким підприємствам як «Чернівціводоканал», «Чернівціобленерго», «Чернівцігаз», житлово-комунальним підприємствам підвищити ефективність роботи зі зверненнями громадян. Оптимізувати роботу зі зверненнями громадян губернатор пропонує до 1 жовтня цього року.
Вам також може сподобатися
Законом України «Про соціальний та і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» передбачена одноразова грошова допомога, яка призначається і виплачується у […]
Створити міський штаб протидії пандемії COVID-19 за участі представників органів місцевого самоврядування і державної влади. Провести повний аудит фінансово-господарського стану міста, аудит […]
Від 400 до 800 мільйонів працівників в усьому світі до 2030 року можуть втратити свої робочі місця, тому що їх замінять роботи […]
Ви знаєте їх за підписом під статею чи з картинки в кадрі. Вони завжди на роботі, без вихідних і свят, бо у […]