Таким чином, як планують в ОДА, це допоможе таким підприємствам як «Чернівціводоканал», «Чернівціобленерго», «Чернівцігаз», житлово-комунальним підприємствам підвищити ефективність роботи зі зверненнями громадян. Оптимізувати роботу зі зверненнями громадян губернатор пропонує до 1 жовтня цього року.
Вам також може сподобатися
9 громадських організацій стали переможцями міського конкурсу соціальних проектів.
Опубліковано 07/08/2014 Чернівчанин у третьому поколінні, доктор хімічних наук, професор Олег Ельпідефорович Панчук ріс дуже дисциплінованим хлопцем. З дитинства він знав: не все, […]
або Чи будуть колись українці усміхненими? «Не можу я повернутися в Україну, але тягне, хоча суцільна похмурість облич, навіть молодих, дивує, – […]
28 грудня 2022-го у Червоній залі Чернівецького національного університету ім. Юрія Федьковича відбулося урочисте нагородження в зв’язку з 25-ою річницею польоту першого […]