Таким чином, як планують в ОДА, це допоможе таким підприємствам як «Чернівціводоканал», «Чернівціобленерго», «Чернівцігаз», житлово-комунальним підприємствам підвищити ефективність роботи зі зверненнями громадян. Оптимізувати роботу зі зверненнями громадян губернатор пропонує до 1 жовтня цього року.
Вам також може сподобатися
До редакції «Версій» звернувся кіцманчанин Іван Васильович Каралаш, засновник МПП «Явір», розташованого у Кіцмані на вул. Промисловій, 3. Вже рік він намагається […]
Уперше для державних службовців виконавчої і представницької крайової влади проведено інформаційно-просвітницьку акцію «Стоп Сексизм!»
Голова Верховної Ради України Олександр Турчинов оголосив про розпуск фракції Комуністичної партії України. Минулого місяця з фракції вийшло кілька народних депутатів, в […]
У Китаї нове захворювання — вчені зафіксували спалах метапневмовірусу (HMPV), який передається повітряно-краплинним шляхом. За інформацією The Independent, захворювання має симптоми, які […]