Таким чином, як планують в ОДА, це допоможе таким підприємствам як «Чернівціводоканал», «Чернівціобленерго», «Чернівцігаз», житлово-комунальним підприємствам підвищити ефективність роботи зі зверненнями громадян. Оптимізувати роботу зі зверненнями громадян губернатор пропонує до 1 жовтня цього року.
Вам також може сподобатися
У Чернівцях покращення «покращень» із кожним днем усе кращі… Саме зараз розбивають аутентичні віконні обрамлення у будинку по вул.М.Заньковецькій, 21, хизуючись тим, […]
Результат роботи виконавчої влади Чернівецької області в галузі медицини – збудовані сільські амбулаторії, відремонтовані дільничні лікарні та придбане медичне обладнання.
17-18 вересня на аеродромі Лужани-Шипинці від 10:00 відбудеться етап Кубку України, “Осінь Буковини”, кордові моделі ( моделі повітряного бою), класи F2D, F2E, […]
Нинішнього 2021 року учні, які завершують навчання у 4 та 9 класах, звільняються від проходження державної підсумкової атестації (ДПА) через пандемію коронавірусу. […]