Таким чином, як планують в ОДА, це допоможе таким підприємствам як «Чернівціводоканал», «Чернівціобленерго», «Чернівцігаз», житлово-комунальним підприємствам підвищити ефективність роботи зі зверненнями громадян. Оптимізувати роботу зі зверненнями громадян губернатор пропонує до 1 жовтня цього року.
Вам також може сподобатися
Розслідуючи обставини загибелі 72-річної жительки селища Глибока, співробітники місцевого підрозділу поліції з’ясували, що 23 грудня минулого року у потерпілої виникла суперечка з […]
Позавчора в урочищі «Кошуя» Банилівського лісництва Сторожинецького лісгоспу, де проводилася валка лісу, стався нещасний випадок. Під час падіння ялини висотою більш ніж […]
Щоби розібратися самотужки, потрібно звернути увагу на те, як розвивалася ваша недуга, тобто найперше звернути увагу на послідовність проявів симптомів захворювання. Це, […]
Від 4 жовтня 2021-го у Чернівцях стартує Всеукраїнський конкурс молодіжної творчості «МИРНИЙ КОСМОС» – 2021. Дата проведення – 04 – 08 жовтня […]