Таким чином, як планують в ОДА, це допоможе таким підприємствам як «Чернівціводоканал», «Чернівціобленерго», «Чернівцігаз», житлово-комунальним підприємствам підвищити ефективність роботи зі зверненнями громадян. Оптимізувати роботу зі зверненнями громадян губернатор пропонує до 1 жовтня цього року.
Вам також може сподобатися
…Хвилина мовчання, голуби, різнокольорові кульки, хвилюючі виступи, нагороди і звичайно ж збір коштів – все це відбулося на Центральній площі Чернівців у […]
або Про неймовірно прикрі пригоди «латиша» в Україні Онуфрій Сорохан, якого в далекому 44-му з Лашківки на Кіцманщині забрали на фронт у […]
Верховна Рада 24 жовтня ухвалила законопроект «Про засади функціонування ринку електроенергії України», який скасовує субсидіювання тарифів для населення за рахунок промисловості. За […]
ТОВ «Чернівцігаз Збут» різко підняв ціну на газ для буковинців «Чернівцігаз Збут» установив ціну палива для побутових споживачів на лис- топад. Вона […]