Таким чином, як планують в ОДА, це допоможе таким підприємствам як «Чернівціводоканал», «Чернівціобленерго», «Чернівцігаз», житлово-комунальним підприємствам підвищити ефективність роботи зі зверненнями громадян. Оптимізувати роботу зі зверненнями громадян губернатор пропонує до 1 жовтня цього року.
Вам також може сподобатися
На озеро, що у Чорториї, повернулися лебеді. Про це повідомили у пресслужбі Чернівецької ОДА. Зараз тут перебувають близько сотні птахів. Про це […]
В Європі ростуть ціни на газ, але в Україні вартість голубого палива для споживачів не зміниться. Наразі його ціна – на […]
Хто в місті господар? «Версії» започатковують нову рубрику, у якій ми розповідатимемо буковинцям про мерів районних центрів Буковини, їхні здобутки, помилки, приватне життя…
Її відкриття відбудеться 18 лютого в Центрі культури «Вернісаж», що по вулиці О. Кобилянської, 53, о 17.00. Цієї зими Тетяна Геда […]