Таким чином, як планують в ОДА, це допоможе таким підприємствам як «Чернівціводоканал», «Чернівціобленерго», «Чернівцігаз», житлово-комунальним підприємствам підвищити ефективність роботи зі зверненнями громадян. Оптимізувати роботу зі зверненнями громадян губернатор пропонує до 1 жовтня цього року.
Вам також може сподобатися
Депутати рахують труби, газ, дерева
У передостанньому числі «Версій» за минулий рік ми радили не рубати ялинки, а проявляти творчість і створювати рукотворних новорічних зелених красунь. Серед […]
Щодо результатів діяльності органів державної реєстрації актів цивільного стану області за 2011 рік
Опубліковано 07/08/2014 Чернівчанин у третьому поколінні, доктор хімічних наук, професор Олег Ельпідефорович Панчук ріс дуже дисциплінованим хлопцем. З дитинства він знав: не все, […]