Таким чином, як планують в ОДА, це допоможе таким підприємствам як «Чернівціводоканал», «Чернівціобленерго», «Чернівцігаз», житлово-комунальним підприємствам підвищити ефективність роботи зі зверненнями громадян. Оптимізувати роботу зі зверненнями громадян губернатор пропонує до 1 жовтня цього року.
Вам також може сподобатися
Всього фахівцями проведено 1012 перевірок, під час перевірок виявлено 100 порушень, за щодо адміністративної відповідальності притягнуто 81 особа, призупинено діяльність 137 об’єктів
Претенденти на президента «засвітили» свої статки Залишилося трохи більше місяця до головної події нинішнього року в Україні – виборів президента-2014. Центральна виборча […]
На аукціоні з продажу земельних ділянок у Чернівцях за 3 сотки подружжя, змагаючись між собою, дійшли до 73 млн.грн
Двоє захисніків України з Вижниці , ветеранів війни долають у ці дні 70 кілометрів, щоб зібрати гроші для ЗСУ. Ветеран Іван Торак, […]