Таким чином, як планують в ОДА, це допоможе таким підприємствам як «Чернівціводоканал», «Чернівціобленерго», «Чернівцігаз», житлово-комунальним підприємствам підвищити ефективність роботи зі зверненнями громадян. Оптимізувати роботу зі зверненнями громадян губернатор пропонує до 1 жовтня цього року.
Вам також може сподобатися
Крім того, що цей унікальний напій очищує кров та зміцнює імунітет, він ще й заряджає енергією та тонізує тіло, сприяє швидкому одужанню […]
Росія розпочала пряме вторгнення своїх військ на територію України. Російські солдати захопили Новоазовськ, зайшли до головного міста краю і вже розміщуються у […]
Поповнив кримінальний досвід До Сокирянського райвідділу міліції звернулася 54-річна жителька райцентру і повідомила, про зникнення її 67-річної сусідки. Розшук жодних результатів не […]
Під час підготовки українського супутника “Січ-2-30” прямий контракт зі SpaceX змінився на контракт із посередником, ціна якого зросла вдвічі, а стабільного зв’язку […]