Таким чином, як планують в ОДА, це допоможе таким підприємствам як «Чернівціводоканал», «Чернівціобленерго», «Чернівцігаз», житлово-комунальним підприємствам підвищити ефективність роботи зі зверненнями громадян. Оптимізувати роботу зі зверненнями громадян губернатор пропонує до 1 жовтня цього року.
Вам також може сподобатися
28 червня 2021-го на площі Філармонії відбулося святкове музичне шоу, яке презентували музиканти естрадно-духового оркестру «Буковина» та вокалісти – Олеся Франків, Георгій […]
На Буковині зареєстровано 240 тисяч хворих на гіпертензію, з них 155 тисяч – люди працездатного віку. Усім їм держава готова частково відшкодовувати […]
Комітет ВРУ «слуги» Маслова просуває закон про новий контрольований суд на заміну ОАСК. І саму це може позбавити Україну допомоги від МВФ […]