Таким чином, як планують в ОДА, це допоможе таким підприємствам як «Чернівціводоканал», «Чернівціобленерго», «Чернівцігаз», житлово-комунальним підприємствам підвищити ефективність роботи зі зверненнями громадян. Оптимізувати роботу зі зверненнями громадян губернатор пропонує до 1 жовтня цього року.
Вам також може сподобатися
…Правопорушник використав традиційну схему видурювання грошей: зателефонував до жінки на мобільний телефон та представився працівником банку. Відтак отримавши незаконно персональні дані її […]
Уже кілька років поспіль на озері Міда протягом йорданських свят відбуваються святкові гуляння. – Цього року люди тут купалися із самого ранку, […]
«За 50 років туристично активного життя я вперше побачив стільки сміття на перевалі Німчич. І жахнувся – це ж початок кінця!» […]