Таким чином, як планують в ОДА, це допоможе таким підприємствам як «Чернівціводоканал», «Чернівціобленерго», «Чернівцігаз», житлово-комунальним підприємствам підвищити ефективність роботи зі зверненнями громадян. Оптимізувати роботу зі зверненнями громадян губернатор пропонує до 1 жовтня цього року.
Вам також може сподобатися
або Не забудьте придбати попкорн і напої Щось дивне коїться з кінотеатром «Чернівці». Його працівники протестують проти його закриття. Вже колишній директор […]
14 грудня 2018 року у Львівській національній галереї мистецтв імені Бориса Возницького відбулося урочисте відкриття виставки Олега Любківського «…Художні трактати про місто, […]
Після хвилі критики президент України Петро Порошенко звернувся до РНБО з пропозицією зняти введені напередодні санкції з європейських журналістів. Рада нацбезпеки і […]
Народні депутати готуються до другого читання законопроекту, яким повертаються на дорогу прилади автоматичної фіксації порушень правил руху. У 2008 році така практика […]