Таким чином, як планують в ОДА, це допоможе таким підприємствам як «Чернівціводоканал», «Чернівціобленерго», «Чернівцігаз», житлово-комунальним підприємствам підвищити ефективність роботи зі зверненнями громадян. Оптимізувати роботу зі зверненнями громадян губернатор пропонує до 1 жовтня цього року.
Вам також може сподобатися
У тролейбусному управлінні вирішили не запускати новий маршрут з Чернівців до Коровії, оскільки він не користується попитом, повідомив т.в.о. директора Чернівецького тролейбусного […]
«Борітеся – поборете! Вам Бог помагає! За вас правда, за вас слава І воля святая!» Сьогодні, 9 березня – 208 років […]
«Яке безглузде самогубство!» – прокоментував Олег Тягнибок падіння Леніна у Києві… Той нібито впав з постаменту за десять секунд. Люди зраділи – […]
До 1 вересня управління освіти і науки ОДА має подати відповідну обласну програму. Таке розпорядження підписав голова облдержадміністрації В. Куліш. Зокрема, вивчатиметься […]