Таким чином, як планують в ОДА, це допоможе таким підприємствам як «Чернівціводоканал», «Чернівціобленерго», «Чернівцігаз», житлово-комунальним підприємствам підвищити ефективність роботи зі зверненнями громадян. Оптимізувати роботу зі зверненнями громадян губернатор пропонує до 1 жовтня цього року.
Вам також може сподобатися
Проєкт працює в рамках Віртуальної школи Ранок. Дорогі і шановні школярі! Пропонуємо разом з вами створити віртуальну комп’ютерну галерею! Тематика робіт: «За […]
13 січня прес-конференція міського голови Чернівців за підсумками 2008 року
Підпільне казино в спальному районі міста існувало два місяці. Незаконний гральний заклад, забезпечений надійною охороною, маскували під клуб спортивного покеру. Щоби покидати […]
Лише 34,84% буковинців із усіх виборців прийшли на дільниці, тож явка виборців у Чернівецькій області на місцевих виборах, за даними ЦВК, є […]