У соцмережах запуcтили дискредитаційну кампанію на Олександра Клименка, який виграв конкурс на посаду керівника САП. Комісія досі затягує його офіційне затвердження. Центр протидії корупції виявив, що її поширюють у медіа через підконтрольні проросійським силам майданчики.
“Клименко – надія антикорупційної вертикалі!“, “Виведемо Коломойского на чисту воду” (так з помилкою у слові Коломойський), “Змусимо відповідати за мутки на “Великому будівництві” і т.д.
Так виглядала низькопробна рекламна кампанія у Facebook, запущена з порожньої сторінки. З фотографіями Олександра Клименка, який виграв конкурс на посаду керівника САП. І вигаданими цитатами. Facebook всю цю самодіяльність заблокував майже одразу, бо правилами аборонено запускати політичну рекламу, автор якої не бажає себе ідентифікувати.
Ми уважно спостерігали, через кого цю кампанію продовжать в другосортних медіа: це б вказало на замовників кампанії дискредитації Клименка. “Легалізатори” перевершили наші найсміливіші припущення. Вчора про цю “рекламну кампанію” написали наступні персонажі:
Дмитро Марунич – штатний “політолог” телеканалу “Наш”: більше про хлопа в базі псевдополітологів https://bit.ly/3G4QC6d від Texty.org.ua
Ось пост Марунича: https://bit.ly/35wMO16.
Соколовська Яніна – постійно виступає в російських ток-шоу в ролі штатного “українця”: більше про неї в матеріалі https://bit.ly/3KOinDD від Детектор медіа
Ось її пост: https://bit.ly/3KNVccF.
Ще більше пекла про Соколовську тут: https://bit.ly/3g4FnjJ: ордени від Московського патріархату, критика Майдану, поширення кремлівських наративів і премія їх же пропагандистів. Повний набір зашкварів.
І вже пости цих двох “експертів” майже дослівними “новинами” розігнали в типових помийках: Glavpost, News-life, Smi.media, Vesti.ua, My.ua, Комсомольская правда, Апостроф, Восточный экспресс, Українські новини і т.д.
Помийка “Українські новини” старалася так сильно, що в один день дала окремими новинами пости обох з різницею в три години.
І головне. Знаєте, чому “Українські новини” аж так стараються з цим конкурсом? Бо входять до медіа-холдингу Inter Media Group Дмитра Фірташа та Сергія Льовочкіна. Так, саме того Фірташа, який вчора прямо заявив, що Україна має відмовитися від шляху в НАТО. Що не дивно чути від кремлівського гаманця в Україні.
Цільовою аудиторією цієї дискредитаційної кампанії могла бути лише одна людина – Зеленський. І якщо аж такі низькопробні інфовкиди мають вплив на президента воюючої країни, то в України серйозні проблеми. Не виключено, що Татаров добре знає, як впливати на Зеленського і дарма би цей інфовкид не організовував. І от усвідомлення цього перетворює цю комедію в історичну драму.
P.S. Льовочкіну – окремі вітання. Він чомусь думає, що ніхто не бачить його вух, які стирчать за дедалі більшою кількістю кейсів кремлівського впливу. Ми допоможемо уряду США побачити ці вуха Льовочкіна і стиснути їх фінансовими санкціями.