Як стати зіркою: сім порад від Злати Огнєвіч

«Щоби гарно співати, потрібно посміхатися і… гавкати, як собака»

Українська співачка, фіналістка «Євробачення-2013» Злата Огнєвіч відвідала чернівецьку музичну школу №1 і провела там для маленьких чернівчан майстер-клас з вокалу. Співачка поділилася власним досвідом і розповіла, як стати хорошим вокалістом. Ми відібрали сім головних порад від зірки.

Поступовість – понад усе. В дитинстві я «переспівала» зв’язки, не могла навіть говорити два тижні. Могла взагалі втратити голос. Саме тоді й зрозуміла, як багато для мене важить музика. Щоби вберегтися від таких проблем, потрібно все робити поступово, планомірно.

Результат виправдовує витрати. Не варто боятися їздити до різних викладачів, витрачати на це кошти. Адже кожний викладач може навчити чогось такого, чого не знає інший. Я сама люблю відвідувати різноманітні майстер-класи. Щойно повернулася з одного такого заходу в Італії.

Розслаблений вокаліст – гарний вокаліст. У нашому менталітеті закладена внутрішня несвобода. Тож саме свободи, віддачі на сцені і не вистачає нашим виконавцям. Перед концертом треба стати рачки і гавкати як собака. І… розслаблення гарантоване.

Від посмішки всім стане тепліше. І справа навіть не в зовнішньому вигляді виконавця, а, як виявляється, у звучанні голосу. Коли людина посміхається, звук спрямовується вгору і звучить краще. Але це не повинна бути «технічна», натягнута посмішка.

На будь-якій сцені ти – актор. І не важливо – театру, опери чи естради. Яким би чудовим не було звучання голосу, все одно треба працювати над жестами. Вони допомагають краще розкрити зміст пісні й донести його до публіки. Та й чи приємно  дивитися на артиста, прикутого до сцени, як невільник до галери?

«І чужого научайтесь, й свого не цурайтесь..». Звичайно, усі ми любимо співати зарубіжні твори. Але спочатку варто хоча би базисно освоїти український репертуар.

Не «знімайте» іншомовний текст на слух. Якщо вже беретеся виконувати зарубіжні твори, то вимову варто розібрати разом із вчителем, щоби не виникало різноманітних неточностей. До музики й музичного матеріалу потрібно підходити професійно.

Аліна ВАВРИНЮК, «Версії»

Фото Руслана КОЗЛОВА

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *