Сумарна вартість всіх брендів України становить $5,4 млрд., повідомляє “Новое время” з посиланням на дані дослідження MPP Consulting.
До сотні найдорожчих в Україні зараховують бренди різноманітних галузей. Так, відкриває 1-шу п’ятірку бренд “Моршинська” вартістю $507 млн. На 2-му місці Sandora – $312 млн, 3-тє місце Roshen – $274 млн. На4-й сходинці розмістився бренд Nemiroff вартістю $ 255 млн, на 5-й – “Нова пошта” ($255 млн).
Перелік найдорожчих закривають бренди “КЮЗ” ($5,1 млн), “Шабо” ($4,6 млн), Flagman ($4,5 млн), Prom.ua ($4,3 млн), “Водный мир” ($4,2 млн).
На думку експертів, хороший бренд збільшує вартість товару на 10-15%. А власник успішного бренду, як показує український досвід, має всі шанси стати доларовим мільйонером.
Деякі українські бренди вже представлені за кордоном. Наприклад, “Нова пошта” має відділення в Молдові і Грузії. “Холдинг емоцій! Фест” ще 2013-го відкрив у Польщі “Львівську майстерню шоколаду”. У мережі є точки у Кракові та Варшаві.