Вартість реалізованої на внутрішньому українському ринку курятини від «Нашої Ряби» за 2017-й зросла в доларовому еквіваленті на 21%. Про це видання «Бізнес медіа» повідомило у публікації «Покупці курятини «Наша ряба» годують 70 країн світу».
І це при тому, що «Миронівський Хлібопродукт» (МХП), структурним підрозділом якого є «Наша Ряба», отримує левову частку держдотації для аграрного бізнесу, задуманої перш за все для стимулювання малого й середнього сільгоспвиробника.
Юрій Косюк, друг Порошенка і кінцевий бенефіціар МХП, дуже полюбляє посилатися на торгову мережу, пояснюючи чергове подорожчання своєї продукції. Автори публікації в «Бізнес медіа» дізналися у своєму дослідженні, що реалізатори зовсім не при чому: Косюк самочинно встановлює щоразу більшу ціну, користуючись своїм монопольним становищем.
«Виявляється, ціна на курятину в Україні дорівнює ціні на експорт! А враховуючи, що в експортній ціні закладена також дорога логістика, виходить, що м’ясо в Україні коштує дорожче, ніж на експорт! В інших країнах Косюку доводиться конкурувати з Америкою та Бразилією і, відповідно, пропонувати покупцям більш привабливі ціни, а в Україні монопольне становище дозволяє компенсувати втрати за рахунок високої ціни», – йдеться у публікації.
Більше того, журналісти встановили, що компанія Косюка і без дотації не є збитковою, навіть чітко виплачує дівіденди своїм акціонерам. Тож гроші платників податків – ми з вами знаємо, що державних грошей не буває – просто йдуть до кишені олігарха. Українському споживачеві варто знати, що, купуючи «Нашу рябу», він годує курятиною споживачів у 70 країнах світу.