Маркетинговий план ДП «Антонов» передбачає випуск не менш як 70 літаків за найближчі 5 років. Про це повідомила прес-служба держконцерну «Укроборонпром», у який передано авіабудівельну компанію. Зазначено, що для «Антонова» створено чіткий маркетинговий план, ґрунтований на оцінках фахівців, прогнозах незалежних експертів і провідних компаній. Як наголошують у відомстві, план враховує перспективні ринки та потенціал кожної номенклатури товарів на цих ринках, а також ґрунтується на цілому масиві нинішніх домовленостей із партнерами. Ємність світового ринку середніх транспортних літаків оцінюється у 900 літаків на найближчі 15 років. Тож «Антонов» орієнтується на СНГ, Азію, Африку й Турцію. ДП має плани повернутися на конкурентний ринок регіональних пасажирських літаків.
Вам також може сподобатися
Економічні кілери – професіонали, що обкрадають країни всієї земної кулі на трильйони доларів. Інструментарій ЕКів містить шахрайську фінансову інформацію, маніпулювання виборами, хабарі, вимагання, секс і вбивства.
В Україні картопля коштує значно дорожче, ніж в Росії чи Білорусі. Щоб збитти ціну, овочі активно імпортують, пише Еast-fruit. “За українську картоплю фермери просять […]
Нинішнього тижня на понеділковому брифінгу журналісти краю зустрічалися з начальником управління культури Чернівецької облдержадміністрації Іваном Петрусяком. Пріоритетним спрямуванням галузі він назвав розбудову її матеріально-технічної бази.
Експерти вважають, що Україна в будь-якому випадку виконає всі зобов’язання перед Фондом У другій декаді лютого в Україні працювала технічна місія МВФ. […]