Маркетинговий план ДП «Антонов» передбачає випуск не менш як 70 літаків за найближчі 5 років. Про це повідомила прес-служба держконцерну «Укроборонпром», у який передано авіабудівельну компанію. Зазначено, що для «Антонова» створено чіткий маркетинговий план, ґрунтований на оцінках фахівців, прогнозах незалежних експертів і провідних компаній. Як наголошують у відомстві, план враховує перспективні ринки та потенціал кожної номенклатури товарів на цих ринках, а також ґрунтується на цілому масиві нинішніх домовленостей із партнерами. Ємність світового ринку середніх транспортних літаків оцінюється у 900 літаків на найближчі 15 років. Тож «Антонов» орієнтується на СНГ, Азію, Африку й Турцію. ДП має плани повернутися на конкурентний ринок регіональних пасажирських літаків.
Вам також може сподобатися
або Як нові закони 2015 року вплинуть на українців Від 1 січня набрав чинності не тільки закон про Держбюджет-2015, але й інші закони, […]
Відомство спростовує також інформацію про те, що коли не використати в повному обсязі газ, воду та інші комунальні послуги, на які призначено […]
Відповідно до постанови Західного апеляційного суду від 31 серпня 2021 року ДП «Чернівецький лісгосп» за незаконну рубку дерев зобов’язане сплатити 3 млн […]
«Батьківщина» вимагає якнайшвидше прийняти представників ФОПів у Верховній Раді, вислухати їхні пропозиції та ухвалили законопроєкт 5866-1, покликаний захистити людей, які працюють для […]