Маркетинговий план ДП «Антонов» передбачає випуск не менш як 70 літаків за найближчі 5 років. Про це повідомила прес-служба держконцерну «Укроборонпром», у який передано авіабудівельну компанію. Зазначено, що для «Антонова» створено чіткий маркетинговий план, ґрунтований на оцінках фахівців, прогнозах незалежних експертів і провідних компаній. Як наголошують у відомстві, план враховує перспективні ринки та потенціал кожної номенклатури товарів на цих ринках, а також ґрунтується на цілому масиві нинішніх домовленостей із партнерами. Ємність світового ринку середніх транспортних літаків оцінюється у 900 літаків на найближчі 15 років. Тож «Антонов» орієнтується на СНГ, Азію, Африку й Турцію. ДП має плани повернутися на конкурентний ринок регіональних пасажирських літаків.
Вам також може сподобатися
Команда А – Альтернативна команда громадянського руху «Єдина Альтернатива», що претендує на «третю силу», покликану покласти край боротьбі двох бізнесово-політичних угруповань, які […]
Перший заступник Голови Верховної Ради України Олександр Корнієнко про важливі рішення парламенту: Попри те, що Україна перебуває у воєнному стані, попри повномасштабний […]
Питання безоплатної передачі земельних ділянок у власність громадянам завжди було особливо актуальним. Якщо у вашій власності наявний житловий будинок і правовстановлюючі документи […]
Нашумілі цього тижня історії з обшуками у буковинських лісівників, проведеними прокуратурою та СБУ, мають продовження від громадських активістів. Після відрядження до Путильського […]