Маркетинговий план ДП «Антонов» передбачає випуск не менш як 70 літаків за найближчі 5 років. Про це повідомила прес-служба держконцерну «Укроборонпром», у який передано авіабудівельну компанію. Зазначено, що для «Антонова» створено чіткий маркетинговий план, ґрунтований на оцінках фахівців, прогнозах незалежних експертів і провідних компаній. Як наголошують у відомстві, план враховує перспективні ринки та потенціал кожної номенклатури товарів на цих ринках, а також ґрунтується на цілому масиві нинішніх домовленостей із партнерами. Ємність світового ринку середніх транспортних літаків оцінюється у 900 літаків на найближчі 15 років. Тож «Антонов» орієнтується на СНГ, Азію, Африку й Турцію. ДП має плани повернутися на конкурентний ринок регіональних пасажирських літаків.
Вам також може сподобатися
Зрештою, навіть не ціла багатоповерхівка, а лише один стояк 3-ого під’їзду будинку №180 на вул. Головній обласного центру. Та й мешкають там […]
Очолює цю комісію головний місцевий клоун депутатського корпусу Володимир БЕШЛЕЙ. Біографія його – як українська вишиванка: строката й розмаїта. 2006 року студент […]
«Щасливчиками» стали КП «Міжнародний аеропорт «Чернівці», чия економія коштів становитиме майже 4 млн. грн, «Чернівціводоканал» (майже 1,5 млн. грн), «Чернівецьке тролейбусне управління» (500 тис. грн.) та «Чернівцітеплокомуненерго» (понад 300 тис. грн).
Близько 40% українців стверджують, що не знають, скільки вони сплачують податків. Такими є дані дослідження рівня податкової грамотності населення, проведеного Українським товариством […]