Маркетинговий план ДП «Антонов» передбачає випуск не менш як 70 літаків за найближчі 5 років. Про це повідомила прес-служба держконцерну «Укроборонпром», у який передано авіабудівельну компанію. Зазначено, що для «Антонова» створено чіткий маркетинговий план, ґрунтований на оцінках фахівців, прогнозах незалежних експертів і провідних компаній. Як наголошують у відомстві, план враховує перспективні ринки та потенціал кожної номенклатури товарів на цих ринках, а також ґрунтується на цілому масиві нинішніх домовленостей із партнерами. Ємність світового ринку середніх транспортних літаків оцінюється у 900 літаків на найближчі 15 років. Тож «Антонов» орієнтується на СНГ, Азію, Африку й Турцію. ДП має плани повернутися на конкурентний ринок регіональних пасажирських літаків.
Вам також може сподобатися
завданням підрозділів УБОЗ є саме не допустити, аби цей рік для високопосадовців став роком «дембельського розкрадання»
Конфлікт з перевізниками, який то мляво, то з загостреннями триває в Чернівцях уже не перший рік, не лише не розв’язується, а й […]
Загальний знаменник 2021-го зводиться до сумної констатації – кризові процеси дедалі більше набирають сили. Ви можете не займатися політикою, все одно політика […]
Раніше вони могли, навіть не повідомляючи клієнта, збільшувати розмір процентної ставки за кредитними договорами або зменшувати її розмір за договорами банківського вкладу