Маркетинговий план ДП «Антонов» передбачає випуск не менш як 70 літаків за найближчі 5 років. Про це повідомила прес-служба держконцерну «Укроборонпром», у який передано авіабудівельну компанію. Зазначено, що для «Антонова» створено чіткий маркетинговий план, ґрунтований на оцінках фахівців, прогнозах незалежних експертів і провідних компаній. Як наголошують у відомстві, план враховує перспективні ринки та потенціал кожної номенклатури товарів на цих ринках, а також ґрунтується на цілому масиві нинішніх домовленостей із партнерами. Ємність світового ринку середніх транспортних літаків оцінюється у 900 літаків на найближчі 15 років. Тож «Антонов» орієнтується на СНГ, Азію, Африку й Турцію. ДП має плани повернутися на конкурентний ринок регіональних пасажирських літаків.
Вам також може сподобатися
Влада довела країну до енергетичної кризи, яка викликає зростання цін та інфляцію. «Батьківщина» вимагає, аби на останньому пленарному тижні парламент зосередився на […]
Для когось лазня – місце, де можна попаритися й вимити тіло. Хтось сприймає похід туди як особливий ритуал, без якого не може обійтися жодне свято. Є люди, які ніколи там не були і не збираються, з різних міркувань. Та, напевно, більшість, принаймні жінок, асоціює похід до лазні з візитом до косметичного салону: очищення шкіри, маски, скраби… А для директорки лазні «Нептун», що на вул. Гайдара, Діни КАНЮЧЕНКО це – місце її життя. Хіба так може бути? Переконайтеся з власної розповіді п. Діни.
Найближчими днями ЄС розглядатиме питання запровадження санкцій на російську нафту. Цей крок вже підтримують багато країн, проте він має і численних […]
Споживчий кошик – набір товарів та послуг, мінімально потрібних людині для життя. За вартістю споживчого кошика розраховується прожитковий мінімум. Київський апеляційний […]