Маркетинговий план ДП «Антонов» передбачає випуск не менш як 70 літаків за найближчі 5 років. Про це повідомила прес-служба держконцерну «Укроборонпром», у який передано авіабудівельну компанію. Зазначено, що для «Антонова» створено чіткий маркетинговий план, ґрунтований на оцінках фахівців, прогнозах незалежних експертів і провідних компаній. Як наголошують у відомстві, план враховує перспективні ринки та потенціал кожної номенклатури товарів на цих ринках, а також ґрунтується на цілому масиві нинішніх домовленостей із партнерами. Ємність світового ринку середніх транспортних літаків оцінюється у 900 літаків на найближчі 15 років. Тож «Антонов» орієнтується на СНГ, Азію, Африку й Турцію. ДП має плани повернутися на конкурентний ринок регіональних пасажирських літаків.
Вам також може сподобатися
Через зміну системи взяття на облік Реєстраторів розрахункових операцій (РРО) пауза у створенні нових суб’єктів підприємництва може тривати не один день, коли […]
«Європейська модель», «європейські стандарти», «європейські цінності»… А що ж являють собою так звані «європейські цінності»? А що ж за цим стоїть? Чи мають вони сильні і слабкі сторони? Чому так багато людей, причому, не лише в самій Європі, а й на інших континентах, вважають їх взірцем? На такі запитання шукала відповідь і, як мені здається, знайшла.
Торік молочний кошик подорожчав на 10%, або на 19 грн порівняно з груднем 2017-го. Наприкінці грудня 2018-го він коштував 217,1 грн. До […]
Якщо парламент не скасує ухвалений монобільшістю законопроєкт про Фонд часткового гарантування кредитів у сільському господарстві (№3205-2), який насправді забирає у селян землю, […]