Маркетинговий план ДП «Антонов» передбачає випуск не менш як 70 літаків за найближчі 5 років. Про це повідомила прес-служба держконцерну «Укроборонпром», у який передано авіабудівельну компанію. Зазначено, що для «Антонова» створено чіткий маркетинговий план, ґрунтований на оцінках фахівців, прогнозах незалежних експертів і провідних компаній. Як наголошують у відомстві, план враховує перспективні ринки та потенціал кожної номенклатури товарів на цих ринках, а також ґрунтується на цілому масиві нинішніх домовленостей із партнерами. Ємність світового ринку середніх транспортних літаків оцінюється у 900 літаків на найближчі 15 років. Тож «Антонов» орієнтується на СНГ, Азію, Африку й Турцію. ДП має плани повернутися на конкурентний ринок регіональних пасажирських літаків.
Вам також може сподобатися
А відродить меблеву галузь зміна розподілу сировини На цьому наголосив під час першої у квітні понеділкової апаратної наради голова Чернівецької облдержадміністрації Олександр […]
Якби влада завчасно й професійно провела перемовини зі світовою спільнотою щодо списання державного боргу України, то в бюджеті-2024 можна було б посилити […]
Найдешевша однокімнатна квартира в новобудові в Україні у червні-2017 коштувала 14 тисяч доларів або 364 тисячі гривень. Найдорожчою є нерухомість у Києві […]
Лісова сюїта у 10-ти частинах Цей матеріал відзначений на ІV конкурсі журналістів «Правозастосування та управління в лісовому секторі України» і надрукований на […]