Маркетинговий план ДП «Антонов» передбачає випуск не менш як 70 літаків за найближчі 5 років. Про це повідомила прес-служба держконцерну «Укроборонпром», у який передано авіабудівельну компанію. Зазначено, що для «Антонова» створено чіткий маркетинговий план, ґрунтований на оцінках фахівців, прогнозах незалежних експертів і провідних компаній. Як наголошують у відомстві, план враховує перспективні ринки та потенціал кожної номенклатури товарів на цих ринках, а також ґрунтується на цілому масиві нинішніх домовленостей із партнерами. Ємність світового ринку середніх транспортних літаків оцінюється у 900 літаків на найближчі 15 років. Тож «Антонов» орієнтується на СНГ, Азію, Африку й Турцію. ДП має плани повернутися на конкурентний ринок регіональних пасажирських літаків.
Вам також може сподобатися
Вектор развития Черновицкой области обращен в прошлое. Отраслевой принцип управления и рынок
У літературознавстві є таке поняття «рецептивної поетики». Якщо по-простому, то це – коли вважається, що існує не один художній твір, написаний автором, […]
Другий етап підвищення цін на алкоголь відбудеться з 1 січня 2019 року. З 2 жовтня в Україні підвищиться вартість алкогольних напоїв в […]
Останніми роками показник бідності в Україні впав нижче рівня Пакистану та Нігерії. Від 2015 року Україна перейшла в спільноту відсталих країн, яким […]