Маркетинговий план ДП «Антонов» передбачає випуск не менш як 70 літаків за найближчі 5 років. Про це повідомила прес-служба держконцерну «Укроборонпром», у який передано авіабудівельну компанію. Зазначено, що для «Антонова» створено чіткий маркетинговий план, ґрунтований на оцінках фахівців, прогнозах незалежних експертів і провідних компаній. Як наголошують у відомстві, план враховує перспективні ринки та потенціал кожної номенклатури товарів на цих ринках, а також ґрунтується на цілому масиві нинішніх домовленостей із партнерами. Ємність світового ринку середніх транспортних літаків оцінюється у 900 літаків на найближчі 15 років. Тож «Антонов» орієнтується на СНГ, Азію, Африку й Турцію. ДП має плани повернутися на конкурентний ринок регіональних пасажирських літаків.
Вам також може сподобатися
Краяни заплатять у грудні 6,31740 грн за кубометр використаного газу, що на 10,8% дешевше від листопада ( ціна за листопад – 7,08284 […]
Україна може опинитися в ситуації, коли навіть за великі гроші не буде газу Країна вступає в опалювальний сезон з критичними показниками: вугілля […]
– Робимо все, про що нас просять: допомагаємо й електроприладами, і послугами, словом, усім, чим можемо, – каже Ліна Михайловська, прессекретарка АТ […]
У підготовленому урядом проекті бюджету освіти і науки на 2018 рік пропонується скоротити видатки на соціальні та академічні стипендії для студентів. Про […]