Совок у дії: частина ІІ – геніальна інсталяція та примирення…

Виставка членів Чернівецької організації Спілки художників України, присвячена  30-им роковинам Дня Незалежності, відкрилася сьогодні, 18 серпня, у Виставковій залі «Вернісаж». І чи не найбільшу увагу відвідувачів приверне до себе інсталяція Івана Салевича «Хохли». Зрозуміло – чому. Ну по-перше, це річ дуже влучна і талановита, а, по-друге, увагу підігрів скандал, що виник довкола цієї роботи митця (див. публікацію «Совок у дії: СБУ проти Салевича?!..»)

Вранці нинішнього дня на «розборку» – бути чи не бути інсталяції «Хохли» на виставці – прийшла тільки очільниця міського управління культури Юлія Сафтенко та представник відповідної обласної організації. З боку Івана Салевича був присутній голова Чернівецької організації СХУ Юрій Гушкевич. І одразу ж з’ясувалося, що винен в усьому… директор «Вернісажу». Як пояснив пан Ігор Сорокоумов, згідно названого ним протоколу/інструкції, він зобов’язаний повідомляти Чернівецьке управління СБУ про подібне. Нагадаю, що «подібне» – це українці, що стоять на колінах, а в їхніх очах російські прапори. Пані Сафтенко пообіцяла з усім розібратися, відзначивши, що робота Салевича дуже актуальна й на часі.

Із цим важко не погодитися. Принаймні, за твердженням автора, Ідею твору спровокувала політична ситуація в Україні.

Та попри це автор інсталяції не втрачає надію, хоч і зовсім маленьку – в одного українця в очах є й український прапор…

 

Завершилася ця малоприємна історія на прохання Юлії Сафтенко спільним селфі з Іваном Салевичем, заслуденим художником України.

Бо хто б і що не казав, чиновники змінюються, а митці залишаються…

Людмила Чередарик

 

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *