Таким чином, як планують в ОДА, це допоможе таким підприємствам як «Чернівціводоканал», «Чернівціобленерго», «Чернівцігаз», житлово-комунальним підприємствам підвищити ефективність роботи зі зверненнями громадян. Оптимізувати роботу зі зверненнями громадян губернатор пропонує до 1 жовтня цього року.
Вам також може сподобатися
Таку оцінку діяльності нашого Кабміну можна чути не тільки у чернівецькому транспорті. Про це яскраво засвідчують їхні декларації Ось що кажуть аналітики […]
У Чернівцях обговорили Закон України «Про місцеві вибори» Заступник голови обласної організації «Комітету виборців України» Ігор БАБЮК ознайомив журналістів із новаціями Закону […]
Така вже людська натура: не кожен утримається від збагачення чужим коштом та ще й на рівному місці – без жодних матеріальних та […]
Страшна біда спіткала 15-річного Назарка з Топорівців на Новоселиччині. Поїздка зі школи на мопеді з однокласником обернулася на падіння, важкі травми голови […]