Таким чином, як планують в ОДА, це допоможе таким підприємствам як «Чернівціводоканал», «Чернівціобленерго», «Чернівцігаз», житлово-комунальним підприємствам підвищити ефективність роботи зі зверненнями громадян. Оптимізувати роботу зі зверненнями громадян губернатор пропонує до 1 жовтня цього року.
Вам також може сподобатися
Важливо демонструвати спокій і надійність Правила для «цивільної оборони» Важливо говорити про взаємопідтримку Що робити, щоб заспокоїти дитину? Росія атакувала Україну. […]
Вчора під час круглого столу «Чесний аудит народних депутатів» громадянський рух «Чесно» презентував результати незалежного моніторингу відповідності нардепів найелементарнішим вимогам доброчесності. З […]
Відповідаючи на звернення депутата обласної ради Ольги ГОЯН про виділення коштів на проведення ремонтних робіт у музеї-садибі О.Кобилянської в селі Димка Глибоцького […]
На Буковині все ще триває боротьба з наслідками негоди. Новий удар стихії 15-16 грудня відрізав від сполучення 87 населених пунктів у Заставнівському, […]