Таким чином, як планують в ОДА, це допоможе таким підприємствам як «Чернівціводоканал», «Чернівціобленерго», «Чернівцігаз», житлово-комунальним підприємствам підвищити ефективність роботи зі зверненнями громадян. Оптимізувати роботу зі зверненнями громадян губернатор пропонує до 1 жовтня цього року.
Вам також може сподобатися
Про те, як заснути всього за хвилину, написала німецька газета WELT. Адже у багатьох людей виникають проблеми із засипанням. А кілька простих […]
А волею випадку наступного дня одіозний Журавський відкликав свій закон. тИМЧАСО… Як тільки місцеві журналісти заявили, що протестуватимуть у зв’язку з ухваленим […]
– А є вcе це результатом того, що гравій в області як крали, так і крадуть, – сумно зауважив голова громадської екологічної […]
Ексклюзивний гороскоп для буковинців від Алли ЧУЖИНСЬКОЇ на 7-14 листопада