Британський уряд оголосив, що виділятиме безробітним гроші на покупку костюмів, аби вони виглядали пристойно на співбесіді.
Фінансова криза змінює звички у найрізноманітниших сферах життя. Раніше шукачі роботи вдягалися яскраво, щоби показати свою індивідуальність і привабити роботодавця. Сьогодні кадрові агенції випустили застереження для претендентів на місце не ризикувати і вдягатися строго. Чоловікам вони пропонують надягати строгий темний костюм та білу сорочку, жінкам – спідницю середньої довжини, блузку та жакет, повідомляє «Reuters».
Державна програма допомоги безробітним розрахована на 10 млн. фунтів і передбачає до 300 фунтів на покриття «деяких витрат»: йдеться про новий костюм, у якому пошукач місця виглядатиме пристойно на співбесіді. Фінансову допомогу можна витратити також на догляд за дитиною, проїзд транспортом, купівлю нових інструментів чи продовження прав водія – все те, що допоможе звільненим знайти нову роботу.
Від початку квітня кожний безробітний може прийти до центру з працевлаштування і отримати свій «бонус», – і не виключено, що його розмір може перевищити обіцяні 300 фунтів, коли співробітники центру вирішать, що це допоможе конкретному клієнту знайти роботу.
Сьогодні рішення про прийом на роботу прийматимуть найбільш досвідчені керівники, яким пощастило уникнути звільнення. А вони, швидше за все, захочуть мати підлеглими серйозних та надійних співробітників, які зможуть подолати прийдешні труднощі.
Коли таку програму допомоги безробітним запустили в дію, магазини одягу звернули увагу саме на лінію економічних костюмів. Перша така вдяганка з’явилася в «George at Asda» і коштувала вона 19 фунтів ($28). Далі були«Tesco», «M&S» та «Sainsbury». До того ж власники універмагів відзначають значне зростання продажу білих чоловічих сорочок, передає «Reuters».
У США певним чином на офіційну моду впливають Барак та Мішель Обама. Обидва вдягаються дуже консервативно, у найкращих традиціях старих часів.
До того ж, криза диктує не лише моду, а й… ціни на одяг. Про це свідчить нещодавній винахід британського дизайнера Себастіана Ерразуриса. Він розробив спеціальну антикризову сукню, аби жінкам-модницям не доводилося надто часто міняти гардероб. Сукня зроблена зі… 120 застібок-«блискавок» і може перетворюватися на 100 різних варіантів – від вечірньої сукні до футболки звичайним розстібуванням чи застібуванням.
Варто додати, що в нас усі товари навпаки злетіли в ціні до захмарних висот.