«Круглим столом» у громадському просторі «Бель вю» на тему «Ефективні моделі соціальної реабілітації» 1 жовтня підведені підсумки міжнародного проекту із такою ж назвою у виконанні Буковинського обласного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів «Особлива дитина» і партнерів з Центру для людей з інвалідністю «Фріц ФельзенштайнХауз» (Кьонігсбрунн, Швабія, ФРН). Окрім німецьких колег під проводом координатора проекту пані Катаріни Габеркорн, захід зібрав широке товариство людей, причетних до важливої справи інтеграції в суспільство дітей з особливими потребами, педагогів, медиків, психологів, фахівців і керівників не лише з областного центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів «Особлива дитина», але й з відповідних реабілітаційних центрів області, інклюзивно-ресурсних центрів міст Чернівці та Новоселиця, а також, представників кафедри фізичної реабілітації та ерготерапії ЧНУ ім. Федьковича.
Досвід німецької сторони неоціненний для наших краян, адже в нас ця діяльність – у сучасному вигляді, за новими концепціями й підходами до розвитку і навчання дітей з особливими потребами – практично лише розпочата. І німецькі партнери разом з буковинськими реабілітологами кількома годинами раніше «круглого столу» щедро ділилися своїми набутками в розробках ефективних напрямків реабілітації і формування комунікативних та рухових навиків у дітей з функціональними порушеннями на тренінгу за такими напрямками, як Інтерактив, Бобат-терапія та Ерготерапія, безпосередньо у центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів «Особлива дитина».
Варто зауважити, що для буковинців співпраця з фахівцями з німецького округу Швабія не є чимсь незвіданим, адже торік відзначено 20 років тісної співпраці Чернівецької області з трьома партнерськими регіонами: округом Швабія (Німеччина), Сучавою (Румунія) та департаментом Майєнн (Франція). Позитивними підсумками спільного з німецькою стороною проекту залишаються і відкриття реабілітаційного класу для проведення Бобат-терапії (нейрофізіотерапія), покращення моделі реабілітації в Центрі, проведення Ерготерапії у підготовленій залі за німецьким зразком, впровадження Інтерактиву з метою ефективного формування у дітей з порушеннями фізичного та /або психічного розвитку навиків соціальної взаємодії, комунікації тощо.
Вл. інф.